مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

خاطره بامزه از شازده در حال بازی با dvd

1392/2/4 9:53
نویسنده : یه مادر عاشق
295 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعد از ظهر داشتیم تلویزیون نگاه می کردیم ... صداش کم بود ... طبق معمول شما رفتی سمت میز تلویزون تا با دکمه های وسایل برقی بازی کنی

 

رفتی سراغ dvd و هی تند و تند کلیدهارو فشار میدادی ...

منم تو دلم می گفتم الان داغونش می کنه ولی نمیشه جلوت و بگیرم آخه کار همیشته ... میگم شاید حس کنجکاویت ارضا بشه و کم کم از دست زدن بهشون دست برداری ...

 

خلاصه همینطور که باهاشون بازی می کردی dvd روشن شد ... قبلش برات cd خاله ستاره گذاشته بودم و کمی صداش بلند بود ...cd هنوز توی dvd بود  ...

همینکه  روشن شد صدای موزیک پخش شد ... تو یهو جا خوردی و پریدی عقب و با یه نگاه متعجب و مضطرب نگاه کردی به من و بابایی ... دوباره نگاه کردی سمت dvd ... دیدی نه بابا صدا هنوز ادامه داره ...

با سرعت نور اومدی پیش مامانو دیگه تا آخر شب نرفتی سمت میز lcd

کلی با بابایی خندیدیم

دوربینم آماده گذاشتم شاید دوباره پیش بیاد و فیلم بگیرم اما نشد ...

خیلی خیلی دیدنی بود این صحنه ... فکر کنم اگه می فرستادیم مسابقه دیدنی های حتما جایزه می گرفت این فیلم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)