مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

راه رفتنت مبارک فرزندم ...

1392/1/27 7:41
نویسنده : یه مادر عاشق
677 بازدید
اشتراک گذاری

من آماده ام ...

من برای همه چیز آماده ام ...

برای گرفتن دستانت ...

برای شانه به شانه شدن با تو ...

برای ایستادن پشت سر تو ...

چشم هایم را زیر پایت می گذارم مبادا که خاری به اشتباه انگشتان ظریفت را قلقلک دهد ...

قدم بردار ...

من همیشه ... همه جا ... قدم به قدم ... نفس به نفس ... با تو هستم !!!!

من و پدرت هر دو ...!!!!

راه رفتنت مبارک فرزندم !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
31 فروردین 92 14:59
مبااااااااااااااارکه عزیز خاله . امیدوارم این قرم ها رو همیشه توی راه راست برداری عزیییییییییییییییزم . زنده باشی


مرسی خاله لیلا جونم ایشالا
الهی که بزودی نی نی شما هم رضایت بده و از پیش فرشته های آسمونی بیاد پیش فرشته های زمینی ...
خاله مژده
4 اردیبهشت 92 9:58
فقط می تونم بگم ماشالههههههههههههههههههههههه
الهی من بگردمممممممم
تبریک می گم آجي جونم به خاطر اولین قدم مهرتاش جون نازنازی


مرسی عزیزم ... دوست داریم