مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

الان دیگه ضربه می زنی پسر قشنگ مامان

1390/9/2 8:39
نویسنده : یه مادر عاشق
464 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاش نازم از روز دوشنبه 30 آذر 90 متوجه شدم دیگه تکونات مثل قبل نیست و ضربه می زنی ، معمولا هم زیر نافم ضربه می زنی جیگر من ، خیلی شیطونی و وروجه وورجه می کنی دیروز و پریروز که حدودای ساعت 2 به بعد ضربه هات زیاد میشد

امروز صبح هم که مامان داشت میومد سرکار تو داشتی واسه خودت می رقصیدی ، جیگرم چقدر سحرخیزه .قربونت برم ، تو هم هر روز با مامان و بابا بیدار میشی . آخی مامانی تو راحت استراحت کن .

راستی پریروز بالاخره مامان تونست آشپزی کنه قرمه سبزی درست کردم که بابات خیلی دوست داره ، ولی نمی دونم چرا خودم نتونستم زیاد بخورم .

پسر ماهم خیلی دوست دارم زودتر به دنیا بیای و روی ماهت رو ببینم و باهات حرف بزنم .بوس بوس.

وقتی تکون می خوری کلی ذوق می کنم و هیجان دارم ، دلم می خواد همش بشینم تو تکون بخوری من کیف کنم .

مادر به قربونت بره...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)