مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

آتش نشاني رو خبر كنين كه ....

1391/11/18 10:46
نویسنده : یه مادر عاشق
356 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني امروز صبح كه اومدم سر كار وقتي رسيدم نزديك اتاق ديدم همكارا ميگن چكار كردين اتاقتون آتيش گرفته

من شوكه شدم و همش خيال مي كردم شوخي مي كنن ولي وقتي رسيدم طبقه بالا از بوي دود فهميدم راست ميگن

بله اتاقمون آتيش گرفته بود

ظاهرا ديروز همكاراي ماماني بخاري كه زير ميز مامان بوده رو روشن گذاشته بودن و رفته بودن خونه ... يادشون رفته بود خاموشش كنن و همين باعث آتيش سوزي شده...

البته فعلا دارن مخفي كاري مي كنن كه مشكلي براشون پيش نياد و همش ميگن نه بابا بخاري ؟!!!

اتصالي برقي پيش اومده حتما ...

خلاصه اتاقمون عين غار شده خيلي وحشتناك ... همه اتاق شده پر از دوده ... ميز و سيستم مامان هم كه كامل سوخته... البته هنوز كيس رو چك نكرديم ...

الان خيلي ناراحتم چون عكساي ماهگردات و كه آماده كرده بودم روي همون سيستم بود ...خدا كنه هارد سالم باشه ...

الانم پيش خاله م‍ژده جون هستم  و دارم از سيستماون استفاده مي كنم ...

دلم ميخواد بيام خونه پيشت اما بايد مرخصي رد كنم و منم مرخصي هام و لازم دارم ....

اينم از حكايت امروز ما ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
19 بهمن 91 18:38
سلاااااااااام . یه دت نبودم . خوش میگذره ؟؟؟؟ با زبه خیر گذشت شماها نبودید که اتفاقی بیافته.... بازم شکر خداااا
آقا مهرتاشمون هم مردی شده هاااااااااا . ماشالله . الهی که زنده باشه . خیلی بامزست. هم خودش هم کاراش . انشالله موفق ، شاد و سلامت باشید [hr
فداي تو ليلا جونم