مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

خواب فرشته ای ...

1391/11/16 10:29
نویسنده : یه مادر عاشق
329 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح که می خواستم برم سرکار تو اینقدر خسته بودی و خوابت میومد که نگو ... حتی وقتی داشتم پوشاکت و عوض می کردم تکون نخوردی ، انگار که نه انگار... دیگه دلم نیومد لباست و عوض کنم و خوابت و خراب کنم ...

اینقدر دلم سوخت ... با خودم گفتم آخه خدا ...

الهی قربون خواب فرشته ایت بشه مادر ... وقتی چشات بسته یه جور قشنگی وقتی بازه یه جور  الهی دورت بگرده مادر

ببین خودت و ببین ...

واقعا به این میگن فرشته ...

ترو که دارم هیچ غمی ندارم...

عاشقت هستم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماني مسافر كوچولو
16 بهمن 91 11:30

چه جالب فقط يه نقطه.


مرسی عزیزم...
مامان حلما
30 بهمن 91 8:57
سلام قند عسل ماشاالله چه پسر نازي .دوست داري با دخمل من دوست بشي؟ حتما يه سري به حلما بزن