مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده کوچولو در 10 ماهگی

1391/11/9 11:49
نویسنده : یه مادر عاشق
295 بازدید
اشتراک گذاری

 

مرکز مرکز به گوشم ...زبان

بله دیگه پسرم یه پا دکتره ... داره پاکت داروش رو می خونه ببینه دکتر درست تجویز کرده یا نه نیشخند

اینجا هم داره خودش و لوس می کنه و از اون  دَ .... دَ های کشدار میگه

قشنگم در حال تماشای تلویزیون تو بغل بابایی خوابش برد ...

شازده در حال کند و کاو و شیطونی

مامانی این تلفن نیست ...

ای جانم متوجه شدی مامانی ... آره گلم این کنترله

مهرتاش دهن نَه ... دهن نَه

وقتی این و بهت میگم با خنده نگام می کنی یعنی دهن آره ... دهن آره خنده

دست دست ... گلم دست دست ...

اِ ... این پرنده چرا اینجا افتاده ؟!!!!سوال

بذار ببرم بندازمش بیرون ... وای بیچاره چرا اینجوری شده پس بالاش کو ؟!!!!سوال

آقا مهرتاش بلا خودت بالاش و کندی یادت رفته ؟!!!! چشمک

کی من ؟!!!! تعجب

بذار فکر کنم ؟؟ متفکر

یول

آره درسته کار من بود ... اعتراف می کنم ...

من مهرتاش  فرزند مامان سارا و بابا مهرداد غیرعمدی مرتکب این جرم شدم ...

آخیش راحت شدم از عذاب وجدان...اوه

اینم از شازده کوچولو و داداشی مهربونش

شازده و داداشی کیان در حال محبت کردن به همدیگه

فرشته کوچولوی مامان در خواب ناز

اینم از شازده پسر مهربون ما در حال رفتن به گردش با بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مانی محیا
9 بهمن 91 11:47
عکسات محشرن خانمی. خیلی وقت گیره اما من با پینت بلدم. شما از سایت خاصی استفاده میکنی؟؟؟
zanamo ziba
12 بهمن 91 1:54
مهرتاشی بلا حسابی خوردنی شدی عزیزم با اون چشمای قشنگت


مرسی زن عموی مهربونم ... دوستون داریم خیلی خیلی ...