مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

پسرم باهوشم یاد گرفته با کوبه بازی کنی ...

1391/11/9 10:50
نویسنده : یه مادر عاشق
267 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مادر تازگیا وقتی میری تو اتاق خوابمون خیلی فضولی می کنی و آویزون میشی به دکوری های اطراف سرویس خواب ... من که هر چی روی دکوری های بوده برداشتم و جمع کردم تا تو به خودت آسیب نزنی ...

ولی گاهی وسایل تعویض پوشاکت و میذارم روشون و تو تا می بینیشون حمله می کنی سمتشون

دیشب به ذهنم رسید که بیام اسباب بازیهات و بذارم روی دکوریها تا بیشتر بهشون توجه کنی

اول از کوبه که زن عمو فرزانه جون بهت هدیه داده شروع کردم ... گذاشتم روی تخت و دیدم تندی آویزون شدی به تخت و اونو انداختی پایین روی تخت و نشستی به بازی کردن باهاش

نمی دونستی باید چه کار کنی و فقط اینور و اونورش می کردی

... وایسا مامان ... ببین پسرم اینجوری باید چکش و برداری و ضربه بزنی به شکلاش ...

ببین اینجوری تق ... تق ... تق ... تق

یه بار بیشتر انجام ندادم و در کمال ناباوری دیدم که داری تلاش می کنی کار من و تکرار کنی اما هنوز بلد نیستی چطور چکش و بگیری دستت ... خلاصه کلی چکش و اینور اونور و این دست اون دست کردی و گاهی با دستت می کوبیدی روی شکلای کوبه تا اینکه تقریبا یاد گرفتی چجوری چکش و تو دست بگیری ...

نمی دونی چه کیفی کردم وقتی دیدم تند تند ضربه میزنی به شکلا و بعد تلاش می کنی کوبه رو برگردونی و از سمت دیگه همینکارو بکنی

بابا مهردادت و صدا کردم و گفتم ببین چه پسر زرنگی دارم زودی یاد گرفت

... همیشه توی کتابا و اینترنت می خوندم که شما با آموزش سریع یاد میگیرین ولی باورم نمیشد تا دیشب

البته هنوز با حلقه های هوشت و مربع های شناخت شکل و رنگت بلد نیستی بازی کنی و بچبنیشون و هر چقدر بهت نشون میدم بازم تلاش نمی کنی و فقط از جاشون درشون میاری و باهاشون بازی می کنی

آفرین پسر باهوشم ایشالا روز بروز باهوش تر شی و چیزای جدیدتر یاد بگیری و پیشرفت کنی مرد بزرگ من ...

اینم از شازده قشنگم در حاله بازی با کوبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zanamo ziba
9 بهمن 91 10:58
ماشالله انیشتین کوچولو