مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من خوشم میاد ...

1391/9/20 9:59
نویسنده : یه مادر عاشق
356 بازدید
اشتراک گذاری

... عشق زندگیم وقتی مامان داره موهاش رو شونه می کنه خیره میشی بهم و نگام میکنی یعنی منم می خوام منم می خوام

منم با همون برس کوچولوت موهات رو شونه می کنم ... وقتی اینکارو می کنم آروم میشی و نگام می کنی و با یه لبخند عاشقانه ازم تشکر می کنی ... خیلی بامزه است ... یادم رفته ازت عکس و فیلم بگیرم تو این حالت ... حتما عکس می گیرم و برات میذارم تو وبلاگت

... گل قشنگم وقتی حمام می کنی بعدش مامانی با گوش پاک کن گوشت رو خشک می کنه البته بخش خارجی رو ... و تو عاشق گوش پاک کنی ... وقتی دارم گوشت رو خشک می کنم اینقدر آرو میشی و چشمات رو خمار می کنی انگار مست میشی ... عاشق این حالتات هستم ... اگه در حال گریه کردن هم باشی تا گوش پاک کن رو میزنم به گوشت آروم میشی و یه جوری نگام می کنی عشقولانه که می میرم برات...

اینم از چیزایی که این روزا تو باهاشون حال می کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)