مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مبارک باشه مامانی صندلی غذات

1391/9/20 8:33
نویسنده : یه مادر عاشق
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم بالاخره امروز صندلی غذات رو سفارش دادم و بابایی گفت همین حالا رسیده خونه ... مبارک

باشه گلم 

ظهر که می خواستم ناهارت رو بدم با بابایی نشوندیمت روی صندلی ... کلی ذوق کردی و تق و پوق

می کوبیدی روی سینی جلوت و کلی می خندیدی و بعدش هم راحت غذات رو خوردی

البته ناگفته نماند زیاد روی صندلی نمی مونی و بعد از گذشت چند دقیقه غرغرات شروع میشه و منم باید به هر وسیله ای که شده سرگرمت کنم تا غذات رو تا آخر بخوری و بعد زودی بغلت کنم امیدوارم که کم کم بهش عادت کنی و ازش خوب استفاده کنیم جیگر مامان ...

مدتی بود همش فکر می کردم که برات بخرم یانه ... از یه طرف می گفتم خیلی خوبه عادت کنی روی صندلی بشینی و غذا بخوری و منم دیگه مجبور نمیشم دنبالت راه بیفتم و به زحمت بهت غذا بدم از طرفی می گفتم توی این خونه های آپارتمانی وسیله اضافی واقعا دست و پا گیره ... اگه یه وقت راضی نشی بشینی و مقاومت کنی اونوقت یه چیزی رو دلم می مونه و یه هزینه اضافی هم کردم ...

ولی خوب دیگه دل رو زدم به دریا چون دیدم توی کالسکه میشینی و غذا می خوری گفتم حتما به صندلی هم عادت می کنی ...ایشالا که عادت می کنی عشق مادر

اینم عکسای خوشگلت روی صندلی غذات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zanamo ziba
20 آذر 91 12:58
چه صندلی خوشگلی مبارک باشه پسرم


مرسی زن عمو جونم ...


عمه افسانه
22 آذر 91 14:16
مهرتاش جون نگاه کن چه مامان خوش سلیقه ای داری .ان شاا...وقتی بزرگ شدی قدرشوبدونی
میبوسمت عزیزم


مرسی عمه جونم شما خیلی لطف دارین به پای شما که نمیرسیم عمه جووووووووون

ایشالااااااااااا مهرتاشم پسر خوبی میشه و قدر مامان بابارو میدونه عمه جونش
بوس به شما و دخملای قشنگم