مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

اَه اَه ....

1391/9/19 12:16
نویسنده : یه مادر عاشق
299 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااای این چه کاریه مهرتاش؟ کار بد ؟!!!!!!!!!!!! نچ نچ نچ نچ تعجب

سه چهار روزیه که وقتی یه چیزی می خوای و ازت می گیرمش یهویی جیغ میزنی و میگی اَه اَه و با یه اَه گفتن کشدار شروع می کنی به گریه کردن ... یه گریه جدی که با کلی اشک همراهه

اوج اینکارت دیشب بود ... تا دیشب خیلی نرم و لطیف اینکارو می کنی ولی دیشب اینقدر عکس العملات شدید بود که من و بابایی هم تعجب کرده بودیم هم مرده بودیم از خنده تعجبقهقهه

داشتیم شام می خوردیم و تو رو گذاشته بودم کنار خودم و بهت سوپ سبزیجات میدادم ولی تو طبق معمول چشمات دنبال غذای بزرگا بود ... یه تیکه نون دادم دستت که باهاش سرگرم شی ... تو هم خوشحال شدی و هی نون رو با دندونت تیکه می کردی و منم از فرصت استفاده می کردم و بهت سوپ میدادم...

یه دفعه دیدم یه تیکه نون بزرگ با دندونت تیکه کردی و خوردی منم از دهنت در آوردم  که یهو دیدم یه جیغی زدی و با عصبانیت گفتی اَه اَه  ... اَه اَه و زدی زیر گریه و اشکات چیک و چیک سرازیر شد ... زودی بهت یه نون دیگه دادم باز همون آش و همون کاسه...

خلاصه مجبور شدیم غذا خورده و نخورده ، تا تو خفه نشدی با اون نون خوردن خوشگلت سفره رو جمع کنیم ...

کلی هم خندیدیم به این حرکت بامزه ات ... البته امیدوارم زودی این اخلاق رو ترک کنی و این نشه عادت همیشگیت که خیلی بده ...مشغول تلفن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی گیلدا
19 آذر 91 14:20
سارا جونم سلام .تو روخدا خیلی حواست باشه بچه تو این سن هر چیزی رو می کنه تو دهنش.نون یا چیزی که بتونه تیکه کنه نده بهش.خیلی خطرناکه.ببین ماکارانیهکه درست کردم سیب زمینی هاش رو قالب زدم.و ماکارانی شکل دار بود.قالبها رو از آذربایجان بگیر.


مرسی عزیزم چشم حتما حواسم و بیشتر میدم بهش
مامانی گیلدا
19 آذر 91 14:25
دسر موزی که یه مدل پودینگ بود رو هم پودرش رو از فروشگاه امیری خریدم و با شیر سرد باید قاطی کنی.اما اگه وقت کنی می تونی خودت هم درست کنی با شیر و موز و نشاسته قبلاً درست کردم اما جدیداً نه


مرسی گلم ...