مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

ماما ... ماما ...

1391/9/15 9:41
نویسنده : یه مادر عاشق
396 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااای خدای من چه قشنگه وقتی اولین بار بچه اسمت رو صدا می کنه و میگه ماما

پسر قشنگم امروز واسه اولین بار قشنگ و واضح بهم گفتی ماما ...

اینقدر خوشگل این کلمه رو میگی که نگو ساعت ها دوربین به دست دنبالت بودم تا اینکه بتونم از اون حرکت قشنگ لبهات موقع گفتن مامان فیلم بگیرم و بالاخره موفق شدم ...

وااااااااااااای قربونت برم من که دیگه ماما ماما می کنی

اولش یکمی برات سخته و هی لبهات رو به حالت تلفظ میم میاری روی هم و فشار میدی و میگی م م بعدش میگی ماما   ماما    ماما


دوستت دارم و عاشقتم

وقتی میگی ماما انگار همه دنیارو میذاری تو دستام ...

تو خیلی نازی پسرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن مامان رادین
19 آذر 91 11:23
قربوونت برم که ماما جوون رو صدا میکنی عزیز خاله.

واقعا خیلی حس قشنگیه که به نام مامان صدات کنن.مبارکه


مرسی یاسی جونم