مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من می کشم ، من میزنم ، من می خورم !!!!!!!!!!

1391/9/14 12:22
نویسنده : یه مادر عاشق
314 بازدید
اشتراک گذاری

باید بگم که حدود 1 ماهی میشه مجبور شدم همه زیورآلاتم رو در آرم و بذارم توی جعبشون

بگو چرا ؟ ؟ ؟

آخه پسر قرص ماهم ... تو وقتی می خوای شیر خوری یا تو بغل مامان بخوابی عادت داری زنجیر مامان و میکشی ... اگه زنجیر نباشه گوشواره مامان و می کشی ... اگه لباسم پاپیون داشته باشه یا دکمه ... اونارو میکشی ...

موهام و که دیگه نگووووووووووووووووووووووو

وقتی داری شیر می خوری یا می خوابی ... موهام و میکشی و دور دستت تاب میدی و جیغ من و در میاری

منم مجبور شدم همه زیورآلاتم و درآرم ... وقتی می خوام بهت شیر بدم هم اکثر اوقات موهام و با گیره مو جمع میکنم که تو نکشیشون

وقتی ناامید میشی نه زنجیری نه گوشواره ای نه بندی نه مندی ...

با دستت محکم می کوبی توی پای خودت ... تق تق تق تق خنده

منم مجبورم دستم رو بگیرم زیر دستت تا ضربه ها بخوره به دست من و پاهات درد نیاد زبان

قربونت بشه مادر ... چه عادت با مزه ای

بعضی وقتا هم وقتی شیر خوردی و سیر شدی یهو انگشتت رو می کنی توی دهنت و می خوابی

 

جالبه که انگشت اشاره ات رو می خوری نه انگشت شستت رو... خیلی هم واست خوشمزه است

کاشکی این عادتت رو ترک کنی ، می ترسم انگشتت بد فرم شه ... واست پستونک گرفتم اما حاضر

نیستی اون و بخوری تا میدمش بهت گازش می گیری و باهاش یکمی بازی می کنی و بعدش پرتش می کنی ...نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله المیرا
14 آذر 91 14:17
ایباش قربونش برم من