مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من بلدم دست بزنم ... دست دست !!!!!

1391/9/13 23:49
نویسنده : یه مادر عاشق
339 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه چند روز پیش که خاله حدیث اومده بود و همه خونه مادر جون بودیم چند باری خاله پریسا بهت گفت

مهرتاش دست دست ... دست دست  ... مهرتاش دست بزنه ... دست دست

ولی تو اصلا توجه هم نمی کردی و واسه خودت اینور اونور میرفتی

تا اینکه ...

دیروز که بابا جون ترو آورد خونه کلی با همدیگه بازی کردیم و مامان کلی برات آوازای قشنگ خوند ...

ترو گذاشته بودم روبروم و برات شعر می خوندم و دست میزدم و می رقصیدم ... بعدشم بغلت کردم و کلی باهمدیگه رقصیدیم ...

      

شب  که داشتیم تلویزیون تماشا می کردیم

کنار بابا مهرداد نشسته بودی ، تلویزیون روشن بود و ترانه پخش میشد ... یهو دیدم تو شروع کردی دست زدن و بابا بابا گفتن

کلی ذوق کردم و تندی دوربین رو برداشتم و ازت فیلم گرفتم ...

مهرتاش دست دست ... حالا دست دست

چند دقیقه هی دست میزدی و آواز می خوندی و من و بابایی کلی حال کردیم عشقم ...

وااااااااااااااااااای این چی بود گفتی ؟

پسرم گفت  دَس دَس .... ماشالا به پسرم ... 

یه بار بیشتر نگفتی مامانی ولی همون یه بار خیلی خوشمزه بود ... بازم گفتم شاید تکرار کنی ولی دیگه

فقط می گفتی دَ  دَ  بَ  بَ ....

 

جالبه که معمولا خودت همه چیز رو یاد میگیری بدون اینکه من تلاش زیادی بکنم برای یاد دادن بهت

واقعا که پروفسور کوچولوی ما هستی ... آفرین پسر نازنینم

اینم عکسای پروفسور کوچولو در حال دست زدن

البته این عکسارو امروز خونه بابا جون گرفتیم

 

 

 

اینجا داشتی با هیجان دست میزدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــژده خانم گل و گلاب
14 آذر 91 9:05
سارا جونم مادر بودن واقعا احساس زیباییست
چه احساس نابی
خدا اين نی نی گل و سالم و سلامت نگه داره... الهي آمين


آره گلم ایشالا تو هم بزودی تجربه خواهی کرد ...
مرسی از دعاهای همیشگیت خواهر خوبم
خاله المیرا
14 آذر 91 14:24
واییییییییییییییییی سارا عکس هاشو دیدم دلم کلی ضعف رفت براش

از طرف من مخصوص ببوسش


فدای تو ... خاله خیلی خوردنی شده پسرم ... ایشالا بزودی عکسای نی نی ناز تورو می بینیم گلم