مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

... دوستتون دارم ... روز جهانی محبت مبارک

1391/9/13 11:47
نویسنده : یه مادر عاشق
598 بازدید
اشتراک گذاری

این ترانه رو تقدیم می کنم به مهرداد و مهرتاش عزیزم که قد دنیا دوسشون دارم ...

این روزا حس و حالم با این ترانه عوض میشه ... خیلی دوسش دارم وصف حال من به دو تا عشق زندگیمه ...

یه چیکه شادی...یه مشت ستاره

   یه دل که هیچ وقت...آروم نداره

   ما با همینا...خوشبخت و شادیم

   ما حک شدیم تو...برگای تقویم

   ما با همینا...خوشبخت و شادیم

   بخند عزیزم...فردا تو راهه

   حلقه ای از نور...تو دستِ ماهه

   بخند عزیزم...شب غرقِ رازه

   پنجره های...خوشبختی بازه

   می خوام تو چشمات...اشکی نَلغزه

   جوری بیام که...برگی نلرزه

   بذار که قلبم...پیشت بمونه

   تا دنیا شکلِ...رویاهامونه

   به فکرِ اینم...که غم بمیره

   چیزی نگم که...دلت بگیره

   با تو رو اَبرا...قدم گذاشتم

   من آرزویی...جز تو نداشتم

   بخند عزیزم...فردا تو راهه

   حلقه ای از نور...تو دستِ ماهه

   بخند عزیزم...شب غرقِ رازه

   پنجره های...خوشبختی بازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)