مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

تلاش شازده کوچولو برای راه رفتن با کمک ...

1391/9/13 11:46
نویسنده : یه مادر عاشق
329 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمزه مامانی ... الان چند روزی میشه " از روز ده آذر " متوجه شدم تلاش میکنی برای راه رفتن ... منم بهت کمک می کنم

دستت رو می گیری به مبل و بلند میشی و اگه چیزی روی مبلا باشه برش میداری ...

منم واسه اینکه پاهات تقویت شه و زودتر راه بیفتی، اون و  از جلو دستت دور می کنم و کلی تشویقت می کنم تا بری سمتش ...چشمک

تو هم اولش یکمی غر غر می کنی  ناراحت

و بعدش کم کم حرکت می کنی سمتش ...

میری جلو وقتی نزدیک شدی به اون وسیله دست از تلاش بر میداری و هی دستت رو دراز می کنی سمتش که برش داری ...

خوب نمی تونی  دیگه چون باید هنوز بری جلوتر ...ماچ

اینجاست که شروع می کنی به غر زدن و کمک خواستن  کلافه و گاهیم نگران می زنی زیر گریه گریه 

منم کلی خنده ام می گیره و بهت میگم مامانی فقط یه قدم مونده برو دیگه گلم ، مگه نمی خوایش ؟ لبخند...

باید کلی التماست کنم تا اون قدم آخر رو برداری و پیروز شی ... بعدشم  هورا هورااااااااا

و یه عالمه دست و آفرین تشویق  واسه پیروزیت داریم

 

یه چیز دیگه

یادته قبلا گفتم پل می کنی خودت رو و تلاش می کنی واسه سرپا ایستادن ... این روزا خیلی بیشتر این

حرکت رو انجام میدی ولی مامانی در این مورد هنوز موفق به شکار لحظه ها نشده

 

اینم از پسرم در حال حرکت با کمک مبل

 

از دست پسر شیطونم که همیشه لبای مامانش رو خندون می کنه با کاراش... الهی قربون اون بازی کردنات و حرف زدنات و شیطنتات بشه مادر

بدو بغلم  بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــژده خانم گل و گلاب
14 آذر 91 8:51
ای جونم...فدای راه رفتنش بشه خاله