مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

تاب تاب تاب بازی ... خدا من و نندازی

1391/8/17 9:20
نویسنده : یه مادر عاشق
543 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم می خواست سوار تاب بکنمت ببینم عکس العملت چیه ... واسه همین توی چند روزی که استعلاجی داشتم و خونه مادر جون بودیم رفتم بازار میله بارفیکس خریدم و  تاب آیناز گلم رو برات نصب کردم

و با ذوق و شوق سوار تابت کردم ... الهی قربونت بشم کلی ذوق کردی

اولش در حین حرکت یکمی اینور و انور میشدی بعدش یاد گرفتی صاف بشینی

یوهوووووووووووووووووووووووووووو

 تاب تاب تاب بازی    خدا من و نندازی     اگه خواستی بندازی     بغل آیناز بندازی

 تاب تاب تاب بازی    خدا من و نندازی     اگه خواستی بندازی     بغل مامان بندازی

 تاب تاب تاب بازی    خدا من و نندازی     اگه خواستی بندازی     بغل بابا بندازی

بهت یاد دادم دستات رو دو طرف طناب بگیری و در کمال ناباوری دیدم یاد گرفتی و هر بار سوارت می کنم قشنگ دستات رو به طناب تاب می گیری ... آفرین پسر قشنگم

اینم عکسای شازده مهربونم در حال تاب سواری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خــاله مژده گل و گلاب
27 آبان 91 11:10
یعنی من عاااااااااااااششششششششششققققققققققق این گل پسرتم..ای جووونمممممم چه ژستهایی هم گرفته شیطون بلاها... از طرف من ببوسش.
امیدوارم همیشه کنار مامان سارا و بابا مهرداد شاد و سلامت باشید.
و روزهای و لحظه های مفید زندگیتون بیشتر و بیشتر بشه.


مرسی مژده جونم ... خاله پسرم خیلی خوشمزه شده ... خوب زودی بیا پیشمون دلمون کلی تنگ شده