مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عکس های سیسمونی پسر قشنگم که 24 آبان 90 با باباش رفتیم اهواز و براش خریدیم

1390/9/30 12:01
نویسنده : یه مادر عاشق
3,326 بازدید
اشتراک گذاری

 

این از تخت و کمد مهرتاش عشق مامان و بابا  البته رنگ تخت و کمد مهرتاش ما  سفید و سبزآبی هست

راستی کوچولوی مامان ، روز دوشنبه که با خاله پریسا رفتیم خرید ، یه تخت و کمد دیدم همون رنگی که همیشه دوست داشتم برات بخرم ( رنگ سفید مایل به دودی با سبز پسته ای صدری ) ولی خوب دیگه قبلا اهواز سفارش تخت و کمدت را داده بودم ، حالا از آقای فروشنده  قول گرفتم که اگه تخت و کمدت از اهواز رسید و بازم دلم به اون تخت و کمدی که دیدم بود ، برات عوض کنه ، قربونت بشم من مامانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این لباس زیری رو  به احتمال خیلی زیاد توی بیمارستان تن پسر نازم می کنم

 

 

 

 

 

 

 

این لباسایی که از اینجا به بعد می بینین رو کیان پسر خاله مهرتاش بهش داده قربونش بشم دستش درد نکنه قربونش بشم من


 

 

 

 

قشنگم اسفند ماه که جنسای بهاره میرسه میرم بازار و برات بازم لباسای خوشگل واسه مهمونیت می خرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جغله کوچولو
1 دی 90 0:30
سلام
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است
شب یلداتون مبارک باشه
یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین
اینم لینک عکسم
http://www.jegheleh.ir/l01.jpg
شاد و موفق باشید


مرسی یلدای شما هم مبارک جغله جون

ببین جغله بلا عکست کامل باز نشد برای من ولی همونقدری هم که دیدم خیلی بامزه ای
امیدوارم یلدا بهت حسابی خوش گذشته باشه و خرابکاری نکرده باشی ))))
لیلا
2 دی 90 20:39
وااااااااااااای عزیزم . چه نازن . مبارک باشه و انشالله که به سلامتی بپوشه .


مرسی لیلا جونم ایشالا خودت از این خوشگل تراش رو بزودی واسه نی نی نازت می خری عزیز دلم
خاله المیرای نی نی جونت
3 دی 90 8:42
وای خدا چقدر شیک و خوشگلا
سارا جون تبریک میگم ، آقا مهرتاش ایشالا به سلامتی استفاده کنی و زیاد کثیفشون نکنی.
بوووس به سارا و مهرتاش


مرسی خاله المیرا جونم چشات قشنگ می بینه
چشم قول میدم کثیفشون نکنم و به خوبی ازشون استفاده کنم
من و مامانم خیلی دوست داریم
خاله المیرای نی نی جونت
3 دی 90 8:50
سارا همشون خیلی خیلی خوشگلا دست آقا کیان هم درد نکنه که از الان اینهمه به فکر پسر خالشه بوووش به پسر خاله ها
lمیترا
3 دی 90 13:44
وای سارا جونم مبارکت باشه.چقد لباسای پسرت خوشگلن.ایشالا به سلامتی


مرسی میترا جونم - ایشالا بزودی تو هم میری و واسه نی نی خوشگلمون لباسای نانازی می خری و ما از دیدنشون لذت می بریم

جغله کوچولو
3 دی 90 23:29
سلام .
ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین.
ادامه داستانم رو نوشتم.
راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...


سلام جغله جون خوبی؟
منظورت از اینکه مطلبی رو توی ویلاگ مهرتاش بیارم چیه ؟ باید یکی از مطالب داستانت رو کامل بیارم توی وبلاگ یا اینکه هر چی خودم دوست داشتم رو بعنوان یک مطلب توی وبلاگ مهرتاش کوچولو بنویسم؟
شما هم موفق و سلامت باشی .
مرسی
خدا نگهدارتون باشه ...
سارا
6 دی 90 16:16
آخیییییییییییی چه لباسای نازی.منم دلم نی نی خواستتتتتتتتت.ان شالله که هر چه زودتر نی نی به دنیا می آد و این لباس های قشنگشو می پوشه و می بینه که مامان و باباش چقدر دوستش داشتند.الهیییییییی فدای نی نی سارا خانم.
وای سارا جون یاد اون حال و هوای خرید سیسمونی گیلدا و به دنیا اومدنش شدم.تمام نی نی هارو دوست دارم


مرسی خاله سارا جونم که به وبلاگ من سر می زنی

مرسی سارای عزیزم ایشالا بزودی روزی خودت باشه که یه نی نی ناز و سالم برامون بیاری تا همبازی گیلدای مهربون و مهرتاش قشنگم بشه و براشون یه عالمه چیزای خوشگل بخری و ما حسابی لذت ببریم عزیزم .دوستت دارم سارا