مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من پسر باباییم

1392/5/13 11:24
نویسنده : یه مادر عاشق
366 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه بابا مهردادم بعد از مدت ها روز تعطیل و موند خونه  پیش ما و منم خیلی خوشحال بودم و واسه همین بهش جایزه دادم

حدس میزنین جایزش چی بود؟

حالا میگم ...

من و بابایی تو اتاق خواب بودیم و داشتیم بازی می کردیم که بابایی ازم پرسید پسر بابا کیه ؟!!!!!

منم سرم و تکون دادم به نشانه تاکید و گفتم اِ اِ  یعنی من من  البته اِ اِ رو تو دلی گفتم نه با حرکت لب

اینقدر بابایی خوشحال شد از جایزش که نگو تندی رفت تو سالن و به مامانی گفت ببینش

مهرتاش پسر بابایی کیه ؟

و من با تکون سرم و گفتن اِ اِ  تو دلی گفتم من من 

و مامان سارا هم کلی خوشحال شد و طبق معمول شروع کرد به فیلمبرداری و ثبت اولین من من گفتنای من

تازگیا این و یاد گرفتم که وقتی سرت و بیاری پایین یعنی میگی بله ...

مامان و بابا همش تشویقم می کنن و هر دم و دقه ازم می پرسن پسر بابا کیه ؟ پسر مامان کیه؟

بابا خوب یه بار گفتنم دیگه مَ..............................ن

واسه اینکه این پست هم خالی از عکس نباشه چند تا عکس از آب بازی با دادش امیر حسام پسر عمو حسین دوست بابایی واستون میذارم که خونشون بهمون کلی خوش گذشت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)