مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من پتو رو ميارم

1392/11/20 8:30
نویسنده : یه مادر عاشق
907 بازدید
اشتراک گذاری

عشق قشنگم ديشب بهت غذا دادم و بعدش مي خواستيم بفرماييد شام نگاه كنيم ،‌من به بابايي گفتم ة مهرداد جان لطفا پتو بيار تا من و مهرتاش بخوابيم

يهو ديديم تو ا زجا پريدي و سريع رفتي سمت اتاق ،‌من و بابايي مرديم از خنده

بابا مهرداد اومد دنبالت و ديد داري تلاش مي كني كه پتو رو بياري ولي موفق نشدي واست سنگين بود واسه همين رفتي بالشت و بردشتي اوردي و با ذوق داديش دست من

بعدم بابايي پتو آورد و با هم دراز كشيديم

خيلي واسه من و بابايي جالب بود اين حركتت

اميدوارم هميشه همينجور حرف گوش كن بموني زندگيم ... البته نه اونقدري كه دچار ضعف بشي و يه حرف زور تن بدي عزيزم

اميدوارم يه پسر بااعتماد به نفس و عاقل باشي عزيز دلم

دوستت دارم قشنگم

 

پسندها (1)

نظرات (0)