مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من اینقد دست دلباززززززززم که نگووووووووو ... تند تند هم به مامان و بابام بوس میدم

1392/5/9 10:49
نویسنده : یه مادر عاشق
350 بازدید
اشتراک گذاری

می دونین چیه ؟

من خیلی دوست دارم چیزایی که می خورم و با بقیه قسمت کنم

تازه وقتی یکی از دستم چیزی می خوره می فهمم مامانم چه کیفی می کنه وقتی من تند و تند از دستش غذا می خورم ... تازه می فهمم چرا وقتی خوب غذا نمی خورم مامانم قیافش اینجوری میشه ناراحت و کمی هم اینجوری عصبانی

دارم به مامانم بستنی میدم بخوره

تو پرانتز مامان سارا ( الهی قربوناون دستای کوچولوت بشم مادر آخه تو چقدر فرشته ای جیگرم)

خلاصه اینکه هر چیزی که مامانم بخواد بهم بده شامل  غذا ، میوه ، میان وعده " کیک ، شیر ، دنت و ..." و تنقلات دیگه ...باید خودم هم تو خوردنش شرکت کنم و با دستای خودم هم بخورم ... البته ناگفته نماند به قول مامانم بیشتر کثیف کاری می کنم ... و در حین ایکه می خورم به بقیه هم تعارف می کنم و مامانم کلی از اینکارم خوشش میاد ...

تازشم تا مامان و بابا بهم میگن مهرتاش بوس بده ... میدوم و بهشون بوس میدم و دهنم باااااااااااااااز اینجوریخنده ... مامانم میگه بوسای داراکولاییه نیشخند ... بوسام فقط واسه مامان و بابا نیستا به بقیه هم بوس میدم اما نه به اندازه اون دوتا ...

خوب چکار کنم اونا مامان بابامن دیگهههههههه

تو پرانتز مامان سارا ( الهی قربونت برم من یعنی وقتی بهم بوس میدیا انگار واقعا بهشت و از آن من می کنی تازه می فهمم بهشت در آغوشمه و من چه بی خبرم و به قول مادر خومز خومز ...

تو پرانتز منم داره زیاد میشه ها ولی بذار منم این و بگم ... چند وقت پیش خونه مادر جون اینا بودیم و همه داشتن ناهار می خوردن و من کنارشون بودم داشتم به تو غذا میدادم ... مادر جون هم دلش به حال من سوخت و شروع کرد به غذا دادن به من ... اینقدر این صحنه زیبا بود که خدا می دونه مادر جون به من غذا میداد و من به تو غذا میدادم ... به مادر جون گفتم وااااااااای چقدر کوچولوها کیف می کنن که همیشه از دست ماماناشون غذا می خورن ... اینم خاطره خوب من از این چند مدت بود ...)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باباي مليسا
9 مرداد 92 16:14
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .


ممنونم افتخار دادین تشرف آوردین حتما
خاله مژده
12 مرداد 92 11:04
عزيز دلمممممممممممممم
عاشقتم


منم دوستت دارم خاله ایییییییییی
مامانی آرتین
13 مرداد 92 10:41
عزیزم پسر خیلی شیرینی دارین.خوشحال میشم با هم دوست باشیم


ممنونم دوست خوبم منم خوشحال میشم ولی آدرس وبلاگتون رو برامون نذاشتین سر بزنیم ...