مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

کی گفته من شیطونم ؟!!!!!!

1392/5/9 10:46
نویسنده : یه مادر عاشق
471 بازدید
اشتراک گذاری

وای از دست این دوربین

بخدا دیگه خسته شدم

هرجا میرم مثل سایه پشت سرمه

هرکاری می کنم چلق چلق سند بر میداره

البته وقتی از کارای خوبم سند برمیداره کلی خوشم میادا  و تازه کلی هم کیف می کنم وقتی تو خونه خاطرات دیجیتالم میذارمشون ...

ولی خوب آخه این عکسا ...

اصلا هر کی با دیدن این عکسا فکر کنه من شیطونم خودش سردسته شیطوناست و قیافش هم این شکلی میشه شیطان

حالا دیگه خودتون انتخاب کنید یا نگاه کنین و بگین وااااااااااای چه پسر ماهی چه پسر جیگری ، ماشالا ، چقدر باهوش و کنجکاو ه ، از ته دلاااااااااااااااااا نه فقط ظاهری ، یا دیگه با اون قیافه جدیدتون باید کنار بیاین نیشخند

چرا هر وقت بابا و مامان تشخیص بدن باید کولر روشن یا خاموش شه و بادش هم به هر سمتی که اونا می خوان باید بره  ؟!!!!

حالا خودم ترتیبش و میدم ....

چقدر کیف داره رو تخت مامان و بابا بپر بپر و بدو بدو کردن و غلت زدن

یکی از کارایی که خیلی دوست دارم انجام بدم اینه که سر شیشم و اینقدر به زمین فشار بدم تا هر شیر با فشار از توش بیاد بیرون بعد من با دستام پخشش کنم که اینکار و به وفور روی تخت مامان و بابا انجام میدم البته اگه موقعیتش باشه ساکت به کسی نیگینا

تو پرانتز مامان سارا ( الهی قربون این خنده هات بشه مادر )

وای چه موهای بلندی انگار دم اسبه ... چه خوب میشه باشون تاب بازی هم کرد

بذار یکمی بیشتر بکشمش ... وای چه کیفی داره ...

وای وای مامان سارا داره چپ چپ نگام می کنه

خوب چیه مامانی دارم مرتبشون می کنم نیشخند خیلی بهم ریخته شده ...

به نظرتون کدومش جالب تره بخونم ؟!!!!

هنوز دستم درست بهشون نمیرسه یه مدت دیگه باید صبر کنم تا بتونم بیارمشون پایین و از توشون انتخاب کنم

اینجا جای مورد علاقه منه آخه کی می تونه چشماش و رو اینهمه ظرف رنگ و وارنگ ببنده

نگاه چهره جدی من و ... بله وقتی جدی جدی مشغول کار هستم این شکلی میشم و هر چی مامان سارا صدام می کنه و از خودت ادا و شکلک در میاره حتی سرم و هم نمی برم بالا ...

آخه اینکار خیلی لذت بخشه نیشخند

بعد از اینکه کارم تموم شد سعی می کنم اونارو بذارم سرجاشون ولی واقعا موندم مامان سارا چطوری اینهمه ظرف رو مرتب توی جای به اون کوچیکی جا میده ... من که نتونستم واسه همین از سر راهم پرتشون کردم پایین و رفتم بیرون

تازه دو سه روزه این کمد رو کشف کردم

از دست مامانم که همه جارو مهر و موم کرده ...ولی من اینقدر زرنگ و باهوشم که با یه بار دیدن اینکه چطوری این در و باز کرد متوجه شدم و حالا روزی ده بار باهاشون کلی بازی می کنم

البته مامان سارا هم بدش نمیادا چون تا من با اینا سرگرمم اونم کـــــــــــــــــــــلی کاراش و تو آشپزخونه "  دقت کنیدا اون کلی یعنی در حد 5 تا 10 دقیقه زبان " انجام میده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)