مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

بهداشت و چکاب ماهیانه

1392/4/10 9:20
نویسنده : یه مادر عاشق
427 بازدید
اشتراک گذاری

گل مادر شاهزاده ام  روز پنج شنبه با همدیگه رفتیم بهداشت

وزنت 10600 گرم   و  قدت 82 سانتیمتر شده بود بگو ماشالا

الهی قربونت بشم خانمه بهداشت گفت رشد قدیت عالی بوده و جهش خوبی داشته قشنگم

گفت ماشالا پسرت قد بلنده مژه

ولی متاسفانه رشد وزنیت زیاد جالب نبوده و باید مجددا ماه آینده بریم چکاب

خوب مامانی ببین اینم نتیجه بدغذاییه دیگه جیگر مامان ناراحت

حالا ایشالا ماه بعد بهتر بهتر میشی گل مادر قلب

منم تمام تلاشم و می کنم تا با درست کردن غذاهای خوشمزه بهت کمک کنم

گرچه من زیاد به افزایش وزن اعتقادی ندارم چون به اندازه کافی به خورد و خوراکت توجه می کنم و چیزای مفید بهت میدم بخوری عشقم ...

دوستت دارم گلم مادرماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله مژده
10 تیر 92 13:41
سارا جونم شما مامان نمونه ای و نگران نباش مهرتاش جونی زودي به وزن ايده الش ميرسه .
قربون اين پسر شيطون بشم من


مرسی گلم با دلگرمی های تو حتما
راحله
13 تیر 92 18:22
ماشالله به این گل پسر
وزنش تقریبا مثل هوراده ولی قدش ماشالله خیلی بلنده
انشالله اشتهاش هم بهتر تر بشه
مادر شوهرم چند روز پیش اومده بود پیشمون هی میگفت هوراد چقدر لاغره و جون نداره و...
ولی بنظر من خیلی هم خوبه نمیشه که بزور بهش غذا بدم!!!!
خب لاغره دیگه مگه چیه؟


مرسی خاله جونم پس من و هوراد جونم تو یه محدوده ایم تقریبا ...چه خوب
وای راحله جونم امان از این نظرا... می دونم چقدر اعصابت خورد شده ولی گلم این و بدون هر کی این حرف و میزنه خوبی تو هوراد و می خواد و از روی خیرخواهی این و می گه نه از این بابت که ترو ناراحت کنه ...
مطمئنا اونا هم به فکر هوراد هستن ...
اگه خودت می دونی که همه چی خوبه و روبراهه پس جای نگرانی نیست ...واقعا وقتی بچه غذا نیم خوره که نمیشه کاریش کرد ...
من که مهرتاش و بردم دکتر ... توی پستای جدید خودت بخون و نتیجش و ببین عزیزم ...