مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

بهداشت و چکاب ماهیانه شازده پسر قشنگ مادر

1392/5/6 9:20
نویسنده : یه مادر عاشق
7,773 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مادر روز پنج شنبه صبح برای چکاب ماهیانه راهی بهداشت شدیم و مامان کلی منتظر بود ببینه توی این یه ماه وضعیتت تغییری کرده یا نه ...

خیلی عالی بود همه چیز وزنت شده بود 10850 گرم

به گفته خانم بهداشت وزنت بهتر شده و اگه همین روال ادامه پیدا کنه عالی میشه

خداروشکر که زحمات این مدتمون بی نتیجه نبود و گل پسرم وضعیتش بهتر شده ...

اینم از عکسای پسر خوشتیپم که اونروز حسابی دل همه رو برده بود با این تیپش

داری دنبال چی می گردی عشقم اون تو ؟

 

مامانی بعد از کلی تحقیق و تفحص و به توصیه زن عمو زیبا جون  تصمیم گرفتم برات شربت مولتی ویتامین آهن دار سانستول بخرم  که هم به اشتهات کمک کنه هم مکمل خیلی خوبیه ... ولی پسر بلای من از طعمش خوشت نیومد و باید کلی باهات کلنجار میرفتم تا بخوری دیگه از اینکه میریختیش و تفش می کردی و اینا نمیگم ...

خلاصه اینکه مجددا پنج شنبه رفتم بازار خواستم سندرس به توصیه خاله رضوان برات بگیرم که دیدم اونم واسه 2 سال به بالاست

موندم چه کنم که یهو دیدم شربت مینا جویس از شرکت یورو ویتال هست ... کلی خوشحال شدم چون از خانواده مولتی ویتامین هست که همیشه بهت میدادم ...

mina-juice-mini

ترکیبات : پتاسیم  ، منگنز ، مس ، ویتامین C ، ویتامین A ، ویتامین D  و آهن

 

یه شربت زینک پلاس هم مربوط به همون شرکت برات خریدم ...

zincplus 

ترکیبات : روی + ویتامین C + اسیدپانتتونیک +اسید فولیک + نیاسین + بیوتین + ویتامین های B1، B2 ، B6 و B12

ولی اونارو هم نمی خوری با اینکه خیلی هم خوش طعمن ، اصلا نسبت به قاشق شرطی شدی تا قاشق میاد سمت دهانت نگاهش می کنی اگه غذا نباشه و مایع باشه اون و نمی خوری

منم میریزم تو شربت و بهت میدم اینجوری می خوری ...

نوش جونت پسر نازنینم ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عمه مینا
6 مرداد 92 23:30
خدارا شکر .مهرتاشم
راحله
8 مرداد 92 19:07
آخ قربووووووووووووونه این تیپ دختر کشش بشم من با اون موهای قشنگش


فدای خاله راحله جونم
دلمون واستون تنگ شده بود خاله جوووووووووون
خاله مژده
9 مرداد 92 11:05
ببوس این دلبر رو از طرف من
ای جووووونم مهرتاش نازززززززز من
من به داشتن دوستی مثل تو به خودم می بالم ....
خواهري من در كنار تو و با نوشته هاي تو تمام مراحل بزرگ شدنه مهرتاش رو ديديم و حس كرديم....
ارزوی خوشبختی دارم واسه مهرتاش نازنينم...


فدای تو مژده جونم خواهر گلم بوووووووووووووس
ایشالا تو هم خوشبخت باشی
مامان هليا
16 شهریور 92 10:49
ما شا ا.. اين شازده كوچولوي ما روز به روز شيرين تر مي شه.... بوس بوس براي دخمري من هم مينا جويس رو تجويز كردن... روزي 2.5 ميلي ليتر مناسبه؟
سجاد
26 مهر 96 11:32
وای خیلی خوشگله
خدا حفظش کنه
یه مادر عاشق
پاسخ
مرسی عزیززززم😍