مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عزیز دل مادر 15 ماهگیت مباااااااااااااااااااارک

1392/4/2 9:21
نویسنده : یه مادر عاشق
308 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه روز خیلی قشنگه

امروز تولد 15 ماهگی پسر قشنگمه

وای که چه هفته ایه این هفته

از روز شنبه روزای خوب خوب شروع شدن

شنبه تولد من بود   

niniweblog.com

امروز 15 ماهگی پسر نازنینم و عمو عارف جونشه

niniweblog.com

پس می تونی یه عالمه کیک و شکلات بخوری

niniweblog.com

وااااااااااااای تازه مادر جون اینا سه شنبه دارن میان آجی آیناز خوشگلمونم باهاشون میاد

و تو و داداشی کیان و آجی آیناز حسابی با همدیگه بازی می کنین

niniweblog.com

niniweblog.com

هورااااااااااااااااااااااا

هورا  

niniweblog.com

 

و حالا گوش کن به من  ....

پسر قشنگم

تنهاییم و از من بگیر با من بمون
 دستاتو تو دستام بزار ای مهربون
روزای سرد آغوش تو اون پنجره زیباترین روزای من نزار که از پیشم بره
با هر نفس عاشق شدم
با هر نگاه دیوونه تر
بارون عشق با نم نمش آروم میکرد
دل تو و من

هر بار که من خسته میشم از من و دنیای من
این تو هستی فانوس عشق روشنی رفت فردای من
با هر نفس عاشق شدم
با هر نگاه دیوونه تر
بارون عشق با نم نمش آروم میکرد
دل تو و من

زندگیم !!!

تولد پانزده ماهگیت مبارک !!!!

این و بدون همیشه در کنارت می مونم ...

ا زخدا می خوام از همه بدیها دورت کنه و تموم شادی های دنیای رو بهت بده عشقم ...

niniweblog.com

niniweblog.com

من و بابایی عاشقتیم

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
4 تیر 92 2:31
عزیزم 15 ماهگیت مبارک گل پسر هزار ماشاالله شماها چه زود بزرگ میشین همیشه سلامت باشی گلم


مرسی خاله جون ...
راحله
8 تیر 92 17:15
قربووووووووووونت بشم من 15 ماهگیت مبارم عسل خاااااله


مرسی خاله جووووووووووووووون