مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

نازنين پسرم هجدهمين ماهگرد تولدت مبارك

1392/7/3 9:14
نویسنده : یه مادر عاشق
536 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم بهار زندگيم ديروز هجدهمين ماهگرد تولدت بود

چقدر خوشحالم كه 18 ماه رو با تو دارم سپري مي كنم

چه افتخاري نصيبم شده كه مادر تو شدم كوچولوي قشنگم

دوستت دارم و ازت ممنونم كه به من فرصت دادي تا طعم و لذت شيرين مادر بودن و تجربه كنم

پسرم من و ببخش بخاطر همه زمان هايي كه نتونستم اونطور كه بايد بهت رسيدگي كنم

                        بخاطر همه ساعت هايي كه نتونستم در كنارت باشم

                        بخاطر همه صبح هايي كه مجبور بودم ترو از خواب ناز بيدار كنم

                        بخاطر همه اشك هايي كه از نبودن من در كنارت از چشمات جاري شد

مي دونم كه وقتي بزرگ شدي حتما درك مي كني كه چرا اينطور شد و به من حق ميدي ...

اين و بدون هر جا كه باشم هر جا كه باشي دستام جاشون زير قدمات ... قدمات و محكم بردار و از هيچ چيزي نهراس ... دست من هيچ وقت زير ژات و خالي نمي كنه  عشقم ...مطمئن باش زندگيم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)