مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

پسر نازنین مادر هفدهمین ماهگرد تولدت مبارک باشه

1392/6/3 9:17
نویسنده : یه مادر عاشق
432 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم 17 ماهه شدی

مبارک باشه

17 ماهه در هوای تو نفس میکشم

17 ماهه با چشمای تو دنیارو می بینم

17 ماهه عشق رو بیش از پیش با تمام وجودم حس می کنم

17 ماهه هر روز با بوی تو زنده میشم

و

 17 ماهه که از هر روزش کلی خاطره های خوب برام مونده

دلم تنگ شده برای اونوقتایی که خیلی کوچیک بودی

اونوقتا که هنوز یه نوزاد بودی یه نوزاد خیلی کوچولو و ناز ... دلم خیلی برای اونروزا تنگ شده ... اونروزا که کلی نگات می کردم بلکه برام بخندی ...برای اون روزایی که بی صبرانه منتظر بودم برام بگی آغو ... اون روزایی که بی صبرانه منتظر بودم بشینی ، چهار دست و پا بری ، غذا بخوری ، بایستی ، راه بری ، حرف بزنی

دلم برای تک تک اون روزا و لحظه ها تنگ شده خیلی ... خیلی

گاهی واقعا دلم می خواد زمان برگرده به همون روزی که متولد شدی و دوباره از نو با هم شروع کنیم ...

حاضرم همه سختی هاش و تحمل کنم ... دوباره و دوباره با هم ...

ولی از امروز هم بسیار خشنودم ... بزرگ شدی ، خیلی خیلی شیرین و خوشمزه شدی ... بسیار زیاد ... همه مجذوبت میشن بخدا راست میگم نه اینکه چون مادرتم نه ... واقعیته ... با اینکه شیطنتت خیلی زیاد شده و خرابکاری هم زیاد می کنی ولی خوب با اون خنده ها ی شیرین و نگاه های زیبات قند تو دل آدم آب می کنی و همه شیطونیارو از یادش می بری ...

با اون دستای کوچیکت مامان و نوازش می کنی و چشم می دوزی تو چشمای مامان تا خوابت ببره و این خیلی برام لذت بخشه عزیزکم

وقتی مامان از سرکار میاد میای سرت و میذاری رو سینه مامان و یه آه از ته دل میکشی یعنی آخیش راحت شدم به آرامش رسیدم ... نمی دونی چه حسی پیدا می کنم انگار دارم پرواز می کنم ...

دوستت دارم و عاشقتم ...

همینطور بزرگ شو و بزرگ تر ... سالم و سالم تر ، شاد و شادتر ، موفق و موفق تر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
5 شهریور 92 16:00
17 ماهگی پسري مبارک باشه...
آجي ناز من ميبوسمت


مرسي خاله جونم ... بوس بوس