مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

داغ داغ ... عکسای دیشب گل پسرم ... وای خیلی خوشمزه شدی دیشب ...

1392/3/8 10:53
نویسنده : یه مادر عاشق
478 بازدید
اشتراک گذاری

گل مادر خوشتیپ کرده بره با بابایی بیرون

خودشم می خواد طبق معمول در رو باز کنه ...

عشق مادره این پسر ...

این عکست خیلی خوشگله من دوستش دارم ...

وقتی اومدی خونه خواب بودی عشق مادر

یک ساعتی خوابیدی و بعد بازی و شادی و خنده و غذا و ... 

طبق معمول هرشب بابایی ترانه گذاشت و شروع کردی به رقصیدن و بشکن زدن ...

قربون رقص خوشگلت بشه مادر

جون منی عمر منی ماه منی ...

و باز هم موقع خواب شد و التماسای مامان و بابا شروع شد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

راحله
8 خرداد 92 15:27
الهی قلپونش بشم با اون چشای خوشکلش
چقدر ناناز میرقصه



مرسی خاله جونم ... چشاتون خوشل می بینه ...
مرسی راحله جون...
یاسمن مامان رادین
9 خرداد 92 0:16
ای جوونم.قربوون اوون خنده خوشگلت خاله




فدای تو یاسی جون ...
منم عاشق این عکسشم که داره می خنده جیگرم ...
خاله مژده
20 خرداد 92 11:06
الهی من بگردم مهرتاش عشقم چقدر زیباااااتر شده ماشالله
فدای این شازده کوچولو ناز و دوست داشتنی بشم من...
کلی از دیدن عکسهای زیبا لذت بردم و رفرش شدم آجي جوووووونم


وای چه خوب ... چه خوبه که با دیدن عکسا سرحال میشی عزیزم

چشات قشنگ می بینه جیگرم...