مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

اولین نقاشی شازده پسرم

1392/3/7 12:51
نویسنده : یه مادر عاشق
686 بازدید
اشتراک گذاری

گل مادر تاریخ این عکسارو بعدا از روی سیستم باید پیدا کنم

تصمیم گرفتیم زمانی رو بذاریم برای نقاشی ...برات مداد رنگی خریدم و کاغذ A3 از خاله مژده جون گرفتم

و یه روز پنج شنبه توی همین ماه که گذشت و  تو خونه بودم شروع کردیم

و این اولین شاهکار گل پسرم شد

و در ادامه ...

و بالاخره شاهکار خودت و پاره کردی و مچاله و ...

باز خوب شد عکس رو من قبلش گرفته بودم

بعدشم تمام توجهت رو داده بودی به جعبه مداد رنگی و اونقدری که اون جعبه برات جذاب بود ... خود مداد رنگیا جذاب نبودن و برگه هارو هم می خواستی تیکه تیکه کنی

بله منم مجبور شدم همه رو جمع کنم و اینم از اولین جلسه نقاشیت بود ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله
7 خرداد 92 17:02
چه نقاشی قشنگیییییی
مامانی خب نقاشیش رو کاشکی نگه میداشتی حتی همون پاره و مچاله شده اش هم قشنگه


مرسی خاله جونم چشات خوب می بینه ...
آره راحله جون کاشکی نگه داشته بودم ...اصلا حواسم نبود ... بعد یادم اومد که دیگه کاراز کار گذشته بود ... اما با همین عکسش هم حال می کنیم...