مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

برعکس کردن دستگیره های کابینت . ها ها

1392/2/29 13:54
نویسنده : یه مادر عاشق
374 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم پریروز با خودم گفتم هر جور شده امروز دیگه باید دستگیره های کابینتارو برعکس کنم

تا بتونم جلوی خرابکاری های تورو بگیرم " البته بیشتر نگرانیم از این بابت بود که یه وقت خدای ناکرده چیزی بشکنی  دست و پات زخمی شه ، مواد شوینده رو بخوری ، یا بری سراغ خرت و پرتای آشپزی و چیز ریزی پیدا کنی بخوری و من ، بیچاره شم "

از وقتی رسیدم خونه دنبال اون فرصت بودم که بالاخره مهیا شد ... تند و تند همه رو در آوردم و تو هم که حسابی شیطونی می کردی در هر کابینتی باز میشد می خواستی با سر بری توش خنده

منم با یه دست تورو می گرفتم و با یه دست باز می کردم ... خلاصه دردسری بود باز کردن این دستگیره ها ...

بستن مجددشون البته بصورت برعکس محول شد به بابا مهردادت ...

آخیش دیگه راحت شدم اوه

 البته به قول زن عمو جونت تا وقتیکه متوجه شی می تونی از زیر با دست بازشون کنی

مرسی از زن عمو زیبا جون که این روش و به مامانی یاد داد ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
29 اردیبهشت 92 11:09
ای جونم عزیزم...اتفاقا کابیتهای ما هم دسته هاش کنده شده...منم از زیر بازشون میکنم به خاطر آقا رادین...راستی عزیزم پسر منم دقیقا متولد 2 فروردینه منتها سال 90.


این کوچولوهای بلا همه چیز و داغون می کنن قربونشون بشم
بعد از 4 سالگیشون باید کل خونه رو نوسازی کنیم عزیزم ...
وای چه جالب پس دقیقا یه سال اختلاف سن دارن داداشی ها...
zanamo ziba
29 اردیبهشت 92 15:22
وای مهرتاشی بلا چقدر بزرگ شدی زنعمو جون، دلم آب شد پسر باهوشم


مرسی زن عمو جونم ... کاش میومدین داداشی رو میاوردی با هم بازی می کردیم ...
دلم تنگ شده خوب ...
راحله
29 اردیبهشت 92 16:45
وای چه روش خوبی!!! منم نمیدونم از دست هورادی چه کنم همش سرش تو کابینت هاست ههههه


آره راحله جون واقعا عالیه ... پس شما هم از این روش استفاده کن ... دیگه خیالت راحت ...
هورادی نازهم ببوس پسر بلا ...