مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

خستگی هامون تمومی نداره ...

1392/2/22 7:44
نویسنده : یه مادر عاشق
390 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاشم سنگ صبورم

بازم می خوام برات از دلتنگیام و خستگیام بگم

خوب چکار کنم آخه درد دل با تو آرومم می کنه

بازم همون حکایت همیشگی

دلزدگی از کار ... خستگی های مفرط ... تاثیرات منفی این خستگی ها تو روحیم و ...

ایکاش زندگی بیشتر با ما مدارا می کرد ...

این روزا از سرکار که میام خونه وقتی تو آغوشم می گیرمت و شیر می خوری ناخواسته اشک از چشام

سرازیر میشه ...

واقعا دیگه طاقت ندارم بذارمت خونه و ازت جداشم ...

هر چی بیشتر عاشقت میشم طعم تلخ جدایی بیشتر آزارم میده ...

وقتی صبحا از خواب بیدار میشی و تو بغل هیچکی جز خودم آروم نمی گیری دلم آتیش می گیره ...

آخه چرا ؟ چرا باید مجبور باشم همه دارو ندارم و بذارم و برم ؟ بخدا اگه به فکر آینده تو نبودم تا حالا هزار بار کار و گذاشته بودم کنار

اما وقتی می بینم هنوز نتونستیم یه وسیله زیر پامون بذاریم که کمترین وسیله رفاهیه ... مجبور میشم

ادامه بدم و ادامه بدم و... با این غصه ها روز و شبارو سپری کنم و دم نزنم ...

و  باز خداروشکر خونه رو خریدیم  ... ولی خوب هنوز کلی بدهکاریم ...

می خواستیم ماشین بخریم نشد ...

خیلی ذوق می کنی وقتی سوار ماشین میشی ...

ماشین بابا جون مدتیه دست ماست ولی ترجیح میدم ازش استفاده نکنم ... آدمیه شاید اتفاقی بیفته شرمندشون شیم...

دیروز رفتیم استارت بزنیم باطری ماشین نخوابه...

اینقدر ذوق کردی که نگو ... بازم اشکام سرازیر شد ...

چکار کنم دست خودم نیست...

باز هم خداروشکر ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
22 اردیبهشت 92 15:10
الهییییییییی عزیزم میفهمم چی میگی....خیلی سخته پاره ی تنتو بذاری و بری...منم خیلی اذیت میشم.مخصوصا وقتی موقع جدایی هوراد گریه میکه و میخواد بیاد تو بغلم دلم میگیره.
خونه جدید مبارک عزیزم مهم اینه که خونه دار شدین ماشین هم انشالله بزودی میخرین که آقا مهرتاش عزیزم بشینه تو بغل باباش و فرمونو بگیره و رانندگی کنه


مرسی راحله جون عزیزم ایشالا...
ایشالا این روزا هم میگذره ... هم برای من هم برای تو و هم برای مهرتاش و هوراد جون ...
مامانی گیلدا
22 اردیبهشت 92 15:54
سلام خاله سارای گل.عزیزم اشکم رو درآوردی.این روزها می گذره عزیزم.بالاخره دیر یا زود آدم به هر چی می خواد می رسه.گلم مهم اینه که یه تاج سر به نام مهرتاشی داری.یه همسر خیلی خوب و مهربون داری.سلامتی داری.عزیزم خیلی ها هستن اطرافمون که بچه های سالمی ندارن پس اون بنده های خدا چی بگن.خدا رو شکر کن که یه فرشته سالم خدا بهت داده.این سختی ها تو زندگی همه هست.ما شاغلها قدر بچه هامون و زندگی مون رو بیشتر می دونیم.البته نمی گم خونه دارها قدر نمی دونن.اما ما به خاطر عذاب وجدانی که داریم خیلی بیشتر می رسیم به بچه هامون .مطمئن باش که واسه مهرتاش کم نگذاشتی.همیشه بخند عزیزممممممممممممممممممم


مرسی خواهر خوبم ...
خدا کنه هرچه زودتر این روزای سخت تموم شه و زندگی بیش از قبل به همه بخنده ...
مرسی از ابراز همدردیت عزیزم
همیشه همراهم بودی تو سختی ها
خیلی دوستت دارم خیلی ...
امیدوارم مهرتاشم در آینده همین نظرو داشته باشه ...