مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

واسه پسرم تراشه های الماس خریدم ...

1392/2/18 13:27
نویسنده : یه مادر عاشق
562 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاش خوشگل مامان

چند وقت پیش خاله پریسا جونت گفت می خواد واسه داداشی کیان پکیج آموزشی صدآفرین بخره

منم مدتی بود تبلیغات پیکیجای مختلف رو می دیدم ولی فکر می کردم زوده برای تو ... ولی خاله پریسا گفت

محدودیت سنی ندارن

بعد از پرس و جو تصمیم گرفتم تراشه های الماس و برات بخرم

این پکیج و سفارش دادم و روز شنبه به دستمون رسید ...

راستی یادم رفت بهت بگم ... خاله مژده جون که نتونسته بود واسه تولدت تشریف بیاره ... بعدش اومد و هدیه تولد بهت پول داد و گفت هرچی می خوای واسه گل پسرم بگیر

منم این پکیج رو با هدیه ای که خاله مژده جون داده بود برات خریدم ... دست خاله جون درد نکنه ... مرسی

 

دیروزم با توجه و اعتقاد به اینکه کودک باید کودکی کند و از کودکی لذت ببرد اولین روز یادگیری رو شروع کردم بصورت بازی ...

نظریه های متفاوتی در این زمینه وجود داره

با اینکه روی پکیج نوشته از 1 تا 6 سال بعضیا معتقدن بهتره از 3 سال به بعد شروع شه

منم الان در حد بازی و نه به عنوان آموزش دارم باهات کار می کنم و نمی خوام مثل یه معلم باشم برات....

طبق گفته آقای زمانی مولف این پکیج ، از کلمه مامان شروع کردیم

همش می خواستی کارت رو از دستم بگیری

یه چیز جالب یه بار حواسم نبود و کارت رو وارونه گرفته بودم و تو هی غر زدی متوجه شدم و درستش کردم دیدم دیگه غر نزدی

نمی دونم واقعا تشخیص دادی یا دلیل دیگه ای داشت ... به هر حال در آخر کارت رو بهت دادم و تو هی اینور اونورش می کردی و بعد خواستی طبق معمول مچالش کنی که از دستت گرفتمش شیطونک کوچولوی من ...

خلاصه کلی با هم بازی کردیم و خندیدیم  و تو هم خیلی خوشت اومده بود ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
19 اردیبهشت 92 15:35
مبارکه عزیزم.

راستش منم از این بسته های آموزشی استفاده نکردم به خاطر همون جمله که بچه باید بچه گی کنه اما خوب در قالب بازی خیلی عالیه.


مرسی خاله یاسی
ایشالا شما هم واسه رادین جون بگیری و لذت ببرین ...
پرنیان
19 اردیبهشت 92 17:11
چون منتظر بودی اومدم!
میدونستم خوابی مزاحم نمیشدم!


خوش اومدی مسافر کوچولو ...