مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عکسای خوشگل شازده پسرم در یازده ماهگی ...

1392/2/2 12:13
نویسنده : یه مادر عاشق
444 بازدید
اشتراک گذاری

قربون شازده پسرم بشم ...

مامانی لین لباس و تنت کردیم که بتونیم یه عکس شیک واسه دفترچه یادبود جشن تولد یک سالگیت بگیریم ... اما مگه می نشستی اینقدر شیطونی کردی که نشد یه عکس حسابی بگیریم ازت " البته همه عکسات خوشگل شدنا ولی اون مدلی که من می خواستم نشد "

 

و در نهایت با نظر خاله پریسا جون و بابا مهردادت این عکس انتخاب شد ...

قربون پسر موتور سوارم بشم من ...

 

خیلی نازی پسرم

عاشق حبابی ... با بابایی رفته بودیم بازار  که کتری برقی بخریم " آخه کتری برقیمون سوخته بود " ... تا حباب ساز و دیدم برات خریدم و وقتی اومدیم خونه کلی حباب برات درست کردیم و تو هم کلی ذوق کردی عشق مادر

بوس بده مادر ...

شازده در حال نشستن

قربون چشات بشم این عکست و خیلی دوست دارم

خوش میگذره جیگرم؟ لم دادی رو پای بابا مهرداد ...

جیگرمی ... عکسات و میبینم دیوونه میشم ... دلم برات تنگ میشه عشق مادر

اینجا  تازه داشتی تاتی تاتی می کردی ... تنها یه قدم بر میداشتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
4 اردیبهشت 92 11:40
الهی من بگردم این پسر چقدر نااااااااااااااااااااااااازه... اسپند دود کن براش.. ایشاالله همیشه سالم باشه و بخنده برات