مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

هی وای من ... لباسشویی ؟!!!!!!

1391/10/5 10:25
نویسنده : یه مادر عاشق
316 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب لباسات و انداختم ماشین لباسشویی تا شسته شن ... تو هم اومده بودی تو آشپزخونه و تمام توجهت به من بود که دارم کدوم کلیدهارو فشار میدم و چکار می کنم

وقتی کار من تموم شد دیدم بلند شدی سرپا ، آویزون شدی به لباسشویی و دستت و تا جایی که میشد کشیدی سمت کلیدا که فشارشون بدی

کلی خندم گرفته بود  تندی قفل کودک و فعال کردم ، بابایی و صدا زدم و گفتم بیا ببین متوجه شده باید کلیدها رو فشار داد تا روشن شه ....

آخه تا قبل از اون میرفتی آویزون میشدی و خیره میشدی به لگن داخل لباسشویی ...

خیلی بامزه است که شما کوچولوها اینقدر زود تغییر می کنین و متوجه همه چیز میشین و از ما بزرگا سریع تقلید می کنین ... واقعا حرکاتتون جذاب و شیرینه ...

گرچه همین هوش و ذکاوت  و شیرین کاریاتون  گاهی باعث دردسر ما بزرگا هم هستا!!!!! ...

ولی من خوشحالم از اینکه یه پسر سالم ، باهوش ، قوی و شیرین دارم و تمام دردسراشم به جون می خرم ...

ایشالا خدا از چشم بد حفظت کنه و همیشه همینطور سالم و شاداب و سرحال ببینمت...

قربونت برم مامانی عشقمی  ماچ

بعدا عکسات رو هم میذارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مـژده
6 دی 91 9:03
اي جااااااااااااااااااااانم عسلي ديگه داره بزرگ ميشه و كلي بلبل زبوني و شيرين كاري ميكنه واسه مامان و بابا...
يه مااااااااااااااااااچ محكم


آره دیگه خاله مژده جونش ...
ایشالا روزی شما باشه یه نی نی ناز نازی بغل بگیری و باهاش کیف کنی و از شیرین کاریاش برامون بنویسی
بوس بوس