مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

هوراااااااااااااا فردا شب یلداست

1391/9/29 10:56
نویسنده : یه مادر عاشق
306 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااا یلدای همگی مبارک باشه

 

باز شب یلدا اومد                                       بلندترین شب سال 

منتظرش می شینیم                                  از سال پیش تا امسال

همون شبی که میگن بلندتر از هر شبه                      شبای بعد یلدا کوتاه و کوتاه تره

همه ما جمع میشیم خونه مادر بزرگ               میشینیم زیر کرسی هم کوچیک و هم بزرگ

روی میزش نشسته قاچ های هندوونه                         یه کاسه بزرگتر انار دونه دونه

کشمش و پسته میده با آلو و توت خشک             نقل و نبات شیرین به هر کی میده یه مشت

آخ که شبای یلدا چه شور و حالی داره             هر کسی زود نخوابه یک شب عالی داره

هندونه بده قاچ کنم لپتو بده ماچ کنم غمتو بده چال کنم بخند تا من حال کنم.

 

پسر قشنگم پیشاپیش اولین یلدات رو بهت تبریک میگم مامانی 

امسال قرار شده بخاطر اولین یلدای گل پسرم همه خونه ما جمع شن و من و بابایی این هفته در تدارک شب یلدا بودیم و کلی خوشحالیم که همه میان اینجا ... بعدا عکسارو  میذارم توی وبلاگت که یادگاری داشته باشی و بدونی همه چقدر دوستت دارن

پارسال این موقع ها تو ، تو شکم مامانی بودی گل پسرم و من از همون موقع ذوق داشتم واسه امسال که تو کنارمونی ... خیلی خوبه که تو هستی ... خیلی خوشحالم که ترو دارم ...

اینم عکسی که مامانی برات طراحی کرده فعلا بذاره توی وبلاگت تا عکس اصلیت آماده شه

پسر نازنینم

امسال چه زيباست شب يلداي من

طولاني ترين شبي که به تو نگاه مکينم

و

از دیدن نگاه پر مهرت شب سياهم لبريز از نور عشق ميشود پسرم

و

برایت چه بخواهم ز خدا؟
بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد، عشق، محتاج نگاهت باشد، خلق، لبریز دعایت باشد و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد، که همین نزدیکیست ...

ایشالا همیشه شاد و خوشبخت و آسوده باشی عشق من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مژده
29 آذر 91 13:09
صحبت حکام ، ظلمت شب یلدا است
نور ز خورشید خواه بو که برآید

************************
یلدای چشم های تو برفی ترین شب است

یلدای چشم های تو طوفان می آورد

امشب تمام وسوسه ها در نگاه توست

ابلیس هم به دین تو ایمان می آورد !

*************************

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق

رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد

" pishapish YALDAtun mobarak gol khanoom "



مرسی خاله جونم ... یلدای شما هم مبارک باشه
لیلا
29 آذر 91 20:40
خاله جووووووون پیشاپیش یلدات مباااارک . انشالله به سلامتی و دل خوش . خوش بگذره آقا


مرسی خاله لیلا جونم ... یلدا شما هم مبارک ایشالا شب خوبی داشته باشی با نی نی ناز در راهت ...
عمه افسانه
1 دی 91 10:12
امروز جمعه است وماهمگی منتظرعکسای قشنگ گل پسرمون مهرتاش جون هستیم یلداتون مبارک .


مرسی عمه جون مرتب به وبلاگ پسرم سر میزنید ... یلدای شما هم مبارک ایشالا خوش بگذره بهتون
عاطفه
1 دی 91 23:54
یه شعریلدایی برای مهرتاش جون
بدوکه روزکوتاهه
پاییزآخرراهه
هندونه روآوردی
جوجه هاروشمردی
زمستون میشه فردا
مبارک باشه یلدا


مرسی گلم از شعر قشنگت ... عاطفه جونم یلدات مبارک حتما بهت کلی خوش گذشته جیگرم
عمه افسانه
1 دی 91 23:59
مهرتاش جون بی صبرانه منتظرعکسای اولین شب یلدات هستیم


عمه جونم عکسار گذاشتم براتون امیدوارم لذت ببرین... جاتون کلی خالی بود.