مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

راستی یادم رفت بگم ... نی نای نای ... نی نای نای

1391/9/13 7:59
نویسنده : یه مادر عاشق
345 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز بعد از ظهر تلویزیون روشن و روی کانال جم بود ... من مشغول حل جدول بودم و تو داشتی واسه خودت بازی " شیطونی"چشمک می کردی ...

یهو دیدم به محض شنیدن صدای تبلیغ " گوشی گلکسی سامسونگ " شروع کردی تو جای خودت عقب و جلو شدن 

آره جونم تو داشتی می رقصیدی  هوراااااااااااا تشویق... اینقدر واسم مهیج بود  که هل کردم و تا خواستم دوربین رو روشن کنم تبلیغ تموم شد ...ناراحت ابله

بعدش بازم چند بار من گفتم نی نای نای ، نی نای نای 

و تو ...

بازم

خیلی بامزه بود ... هر از گاهی که میگم نی نای نای ... شروع می کنی به رقصیدن ...

داری کم کم رقصیدن رو هم یاد میگیری جیگر مامان ...

قربون شادی کردنات برم من

ماشالا هزار ماشالا پسرم توی این مدت کم کلی پیشرفت داشته ...

ظاهرا ماه نه ماه ترکیدن بمب انرژی هاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــژده خانم گل و گلاب
14 آذر 91 8:45
واااااااااااااااااااااای عشقــــــــــــم
چشم بد ازش دور باشه الهــــی :

وَ إِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


مرسی عزیزم ... خاله جونم مرسی بابت دعای قشنگت
zanamo ziba
15 آذر 91 0:26
حسابی خوشمزه شدیا وقت اومدن دیگه سارا جون الوعده وفا


وای زیبا جونم نمی دونی چقدر خوردنی شده
باشه چشم گلم حتما بزودی زود میارمش ...