مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده پسرم تولد 8 ماهگیت مبارک مامانی

1391/9/1 14:06
نویسنده : یه مادر عاشق
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

  شکلکهای جالب آرویــــــــن

 

یه دونه چوب کبریت شمع تولدم بود



مهمون من تو این جشن تنها دل خودم بود

   شکلکهای جالب آروین

شاید به کارهایم یا شعر من بخندی

شکلکهای جالب آروین

کیک تولدم بود یه تیکه نون قندی

یه مورچه ای من و دید یک ذره کیک هم خورد

http://www.khavaranshop.com/

یه ریزه کند و اون و با خود به لانه اش برد


http://www.khavaranshop.com/
در راه هر که را دید دعوت به جشن ما کرد

http://www.khavaranshop.com/

برگشت و چند تا مهمون همراه با خود آورد

http://www.khavaranshop.com/

با این که دوستانش خیلی زیاد بودن

از کیک کوچیک من  خوردن و شاد بودن

 

 

پسر قشنگم با همدیگه یه ماه پر فراز و نشیب دیگرو پشت سر گذاشتیم ... الان تو هشت ماهه شدی جیگر مامان ، خیلی خوشحالم از اینکه خدا ترو به من داده و خیلی ازش سپاسگذارم

توی ماه گذشته خیلی اتفاقای خوب افتاد ، ماه گذشته یه ماه پر از خاطره های شیرین بود

اولین حموم مردونه

اولین بارون زندگیت رو دیدی

تولد اولین مرواریدت

تونستی چهار دست و پا حرکت کنی

تونستی روی دو تا پاهات بلند شی

 توجهت به اطراف خیلی خیلی زیادتر شده ، کلی شیطون و بازیگوش شدی و ...

واااااااااااااااای پسرم هشت ماهه شده باورم نمیشه ... چقدر بزرگ شدی مامانی !!!!! چقدر تغییر کردی تو این مدت کم الهی قربونت بشه مادر

چه روزها و شب های سخت و آسون و قشنگی رو با هم گذروندیم

امیدوارم هر روز شاهد بالیدنت و پیشرفتت باشم مامانی

از خدا هیچی نمی خوام جز سعادت و خوشبختی تو رو

عاشقتم و می پرستمت

اینم عکس شازده پسرم از لحظه تولد قدم به قدم تا به امروز

تفلد تفلد تفلدت مبارررررررررررررررررررررک

 

خدای من پسرم عین ماه شده ، مرسی خدا جونم ...

مامان و بابا خیلی دوستت دارن پسر گلم

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره /  هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره  /   هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره. . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zanmo ziba
1 آذر 91 14:27
pesare golam 8 mahegit mobark khaste nabashid ham shoma ham mamani sara omidvaram hamishe shad bashid va zendegiton por az etfaghhaie khob.


مرسی زیبا جونم خیلی دوستت داریم
خـاله مژده گل و گلاب
11 آذر 91 11:50
هشت ماهگیت مبارک آقـــا
خوششششگله X
سارا جونم دستت دردنکنه واقعا از دیدن وب مهرتاش جون لذت میبرم کیفیت عکساتم خیلی بالا ست مررررررررررررررررسی گلم
عکسها هم یکی از یکی خوشگلتر و
ملوس تر.
ماشاللههههههههه.
:


مرسی عزیزم نظر لطفته ... با نظراتت انرژی مثبت میدی حسابی عزیزم ... از نظرات سازندت ممنوم آجی جونم