مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده کوچولو تونست روی دو پا بلند شه هوراااااااااااااااااااااااااااا

1391/8/25 11:27
نویسنده : یه مادر عاشق
419 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااا مبارکه هورا

پسر قشنگم یکی دو روزی بود گیر داده بودی به کارتن لپ تاپ بابایی و هی تق و توق می کوبیدی روش و حسابی لذت می بردی و هیجان زده می شدی

 خودت ببین

  تا اینکه پنج شنبه شب که داشتم فایل عکس و فیلمات رو مرتب می کردم دیدم بابایی داره از خوشحالی داد میزنه و صدام می کنه و می گه خودش بلند شد روی پاهاش

قضیه از این قرار بود : در حالیکه داشتی روی کارتن می کوبیدی ، تلاش می کنی و بلند میشی

کلی خوشحال شدیم و ازت فیلم و عکس گرفتیم

الهی قربونت برم پسر زرنگ و قوی من

بعد به بابایی گفتم کارتن رو از جهت بلندترش بذار ، ببین بازم می تونه بلند شه و اینم عکس هایی از نتیجه رضایت بخشش و موفقیت تو جیگر مامان و بابا...

الهی قربون این ایستادنت بشه مادر

 بخدا دیوونم می کنی بعضی وقتا اینقدر بوست می کنم و فشارت میدم که نگوووووو   ولی بازم دلم می خواد بوست کنم و فشارت بدم ...

خیلی خیلی خوشمزه ای ... مخصوصا وقتی با شیطنت نگامون می کنی و به کارت ادامه میدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مینا
29 آبان 91 13:11
ای جان .قربون ایستادنت برم
zanamo ziba
30 آبان 91 19:22
ghorbonet beram koli ba axat hal kardam makhsosan onke az poshte sare khili ba mazast


مرسی زن عموی مهربونم مامانم هم عاشق همون عکسه