مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده کوچولو عاشق تیکه پاره کردنه کاغذه

1391/8/9 12:01
نویسنده : یه مادر عاشق
410 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولو عاشق تیکه پاره کردنه کاغذه ... ناگفته نماند اهل مطالعه هم هست.

 

قبلا گفتم که یه کتاب تقویت هوش واسه شازده کوچولو خریدم ... یادتون میاد؟

خیلی تلاش کردم واسه تقویت هوش مهرتاش جونم و کلی هردومون از اینکار لذت بردیم

اینم نتیجه تلاش های مامان سارا و شازده کوچولوی شیطون ما

می بینین داره با چه لذتی کتاب رو پاره می کنه ... از دستش که می گرفتم کتاب رو ... کلی غر غر می کرد پسر قشنگم ...دورش بگرده مادر عاشقشم

 

 

می خواد مطالعه کنه ولی حواسش نیست برگه رو برعکس گرفته تو دستش جیگر مامان...

بابا پسرم همش دنبال پاره کردن کتاب نیست اهل مطالعه هم هستش خوب اینم مدرکش

 

اینم نتیجه نهایی ... من که نتونستم به خوشگلم اونطور که توی کتاب گفته بود آموزش بدم ...

تمام هوش و حواسش به پاره کردن کتاب بود نه به عکساش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zanamo ziba
25 آبان 91 1:30
azize delam porphosor kocholo dostdashtani [hr

دوستت دارم زن عمو جونم
لیلا
25 آبان 91 20:38
ای بلااااااااااااا این منو میخواد که بزنم رو دستاش . وووووووووش به جای من فشارش بده خیلی بی معرفتی سارا . خوب یکم بیا کلوپ بچتیم . چقدر کار میکنی تووووووووووو