مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من یه چیزی حس می کنم ...

1391/8/8 9:45
نویسنده : یه مادر عاشق
487 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو روز بود که وقتی مهرتاشم انگشت مامان رو می برد سمت دهنش و با لثه اش گاز می گرفت حس می کردم یه چیزی اون زیر میرا داره وول وول می خوره ...

درسته درست حدس زدین اون موجود شیطون که داشت اون زیر میرا وول وول می خورد و مهرتاشم رو قلقلک میداد آقای دندون ملقب به مندون بود ...

داشتم می گفتم براتون یکی دو روزی بود که مندونی رو حس می کردم و بی صبرانه منتظر بودم اون سر سفید و صدفیش رو بیاره بیرون تا اینکه دیروز بعد از ظهر که داشتیم با شازده پسرم انگور می خوردیم متوجه شدم مندونی سرش رو از اون زیرا در آورده و داره به من و شازده کوچولو می خنده ...

کلی ذوق کردم و به مندونی سلام دادم و خوشامد گفتم و کلی ازش تشکر کردم که زیاد شازده پسرم رو اذیت نمی کنه و داره آروم آروم اون تن صدفیش رو هم از اون زیر میرا میکشه بیرون

کلی تلاش کردم که بتونم از سر خوشمل مندونی عکس یادگاری بگیرم ولی نمی دونم چرا توی عکسا پیدا نمیشد ...

حالا به مندونی و شازده کوچولو قول دادم همینکه مندونی بیشتر بیرون اومد در حدیکه توی عکسا پیدا شد یه عکس خیلی قشنگ از لحظات تولدش بگیرم و یادگاری تو آرشیو عکسای قندعسلم نگهش دارم

منتظر عکسای مهرتاش و مندونی باشین ...

بفرمایید دهنتون رو شیرین کنید

مامانم رویش اولین مرواریدت مبارکت باشه عزیزم ،عشق مامان ... ایشالا دندون در آوردن بچه ات رو ببینم مادر ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خـاله مژده گل و گلاب
8 آبان 91 11:27
مبارکه دراومدن مروارید سفید مهرتاش خان
مهرتاش عزیزم بالندگیت مستدام


مرسی خاله مژده جونم ... خوشحالم دیگه میتونم گاز بگیرم
مامانی گیلدا
8 آبان 91 14:11
عزیزم ان شالله مبارکش باشهههههههه.به سلامتی گلم


مرسی خاله رضوان جونم ...دوستت دارم ... بوس
عمه مینا
8 آبان 91 22:58
مبارک مبارک.......................


مرسی عمه مینا جونم ... بوس بوس...


مامانی درسا
9 آبان 91 3:16
عزیزم مهرتاشی مرواریدت مبارک .... انشاالله به شلامت همه رو در بیاری ..... مامانی خداروشکر که زیاد منتظر نشدی و زود دندونش دراومد ..... بابت کیک و شیرینی دست مامان و بابا درد نکنه که زحمت کشیدن


مرسی عزیزم ... لطف داری شماخاله جون همیشه به وبلاگ من سر میزنی و احوالم رو می پرسی ...ایشالا خدا درسا جون رو برات نگه داره گلم