مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

در انتظار شنیدن صدای قلب فرشته کوچولو

1390/5/22 10:46
نویسنده : یه مادر عاشق
440 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم سلام

عزیزم این روزا خیلی کمرم درد می کنه و یکمی نگرانم همش از خدا می خوام بهمون کمک کنه و مارو واسه همدیگه نگه داره

عزیزم تا روز دوشنبه خیلی مونده به نظرم خیلی دوست دارم زودتر برم سونو تا بتونم صدای تاپ تاپ قلب کوچیک و پاکت رو بشنوم و کمی خیالم راحت تر بشه عزیز دل مامان

بابا شبا باهات حرف می زنه بوست می کنه می دونم صداش رو می شنوی عزیزم نازم

خیلی دلم می خواد زودتر بیای تو آغوشم بوت کنم لمست کنم

زن عمو زیبا واست نوشته که خیلی دوست داره می بینی عزیزم خیلی ها هستن منتظر دیدن تو هستن عزیز دلم و دوست دارن

عمه مینا ، عمه مرجان ، عمه مرضیه تماس گرفتن و کلی خوشحال بودن از اومدنت عزیزم همش بهم می گفتن مواظب خودم و تو باشم گلم

دیروز و پریروز خونه مادر جون و پدر جونت بودم و کلی خوش گذشت ایشالا زودتر تو هم میای و با همدیگه میریم خونشون عزیز دل مامان بابا

بابا عاشقته و خیلی واست ذوق می کنه عزیزم همش چیزای خوب خوب واسه مامان می خره تا مامان بخوره و تو قوی بشی و سالم

عزیزم پیشم بمون و به زندگی من و پدرت روشنایی و امید بیشتر بده عزیزم

دوست دارم کوچولوی نازم بووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مـــژده
22 مرداد 90 11:41
ajijaaaaaaaaaaaammmmmmmmm khosh omadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. booooooooooooooooooosssssssssssssssssssss. khale mojdeh ye alame doset dare.