مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

بدون عنوان

1390/5/24 22:25
نویسنده : یه مادر عاشق
816 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته پاک مامان سلام

بعد از ظهربا خاله پریسا رفتیم دکتر و سونو رو نشون دادم  ، خانم دکتر گفت اندازه جنین خیلی کوچیک نشون داده شده و خیلی مامان رو نگران کرد

دکتر به مامان گفت ممکنه بارداری دیر اتفاق افتاده و  باید سه هفته دیگه سونو بده اگه بازم جنین توی ساکش نبود یعنی بارداری پوچ بوده و فرشته کوچولوی ما همون روزای اول بارداری از بین رفته 

الان گریم گرفته

فرشته کوچولو ، مامان و بابا رو تنها نذار ، می دونم که هستی عزیز دلم ، من ایمان دارم که خدا من رو ناامید نمی کنه

اصلا نمی تونم تحمل کنم که تو از پیشم رفته باشی عشق من

با من و بابایی بمون عزیزم

خدایااااااااااااااااااااااااااا  به ما نگاه کن و فرشته پاک و کوچولوی مارو ازمون نگیر.

تا 3 هفته دیگه خیلی مونده و مامان و بابا باید قوی باشن عزیز دلم تا بتونن این 3 هفته رو هم پشت سربذارن

 

ما عاشقانه دوست داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان گیلاس
25 مرداد 90 0:04
سلام عزیزم
مرسی خانمی
خیلی خوبه که بهم امیدواری دادی اینجوری راحت تر این دو هفته رو می گذرونم مرسی عزیزم
نی نی تون دنیا اومده به سلامتی ؟ ایشالله که نی نی شما هم سالم و قوی و تپل مپلی باشه گلم.