مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

يه خبر خوب ... شازده پسرم پسر دايي شد ... منم زن دايي شدم

1392/8/25 12:22
نویسنده : یه مادر عاشق
414 بازدید
اشتراک گذاری

شازده پسر قشنگم امروز 25 آبان 92 سركار بودم و حسابي مشغول بودم كه يهو به قول معروف سكه ام افتاد ( پيام اومد برام ) ....

پيام و كه خوندم ديدم يه كوچولوي نازنازي واسم پيام داده كه سلام زن دايي سارا . خوبي؟

واااااي نمي دوني چقدر شاد شدم ... خيلي زياد

آخ جوووووووووووون يه ني ني تو راهه

تندي گوشي رو برداشتم و تماس گرفتم به عمه مينا و جون و حسابي باهمديگه حرف زديم و بهش تبريك گفتم

داشتم به عمه جونت مي گفتم كه بذاره خودم به بابايي بگم كه يهو خيلي اتفاقي بابايي از راه رسيد ... صداش كردم و بهش گفتم مهرداد يه خبر ... تو دايي شدي ...

بابايي جا خورد اصلا انتظارش و نداشت گفت چي شدم؟ !!!! گفتم دايي ديگه

يكمي فكر كرد و تازه متوجه شد دايي يعني چي و گفت اِ............... ميناست ؟

گفتم آره اونم كلي خوشحال شد و به عمه جونت تبريك گفت

ماماني تو هم پسر دايي شدي ها .... هممون يه سمت جديد پيدا كرديم

ايشالا اين ني ني كوچولو هم به سلامتي 8 ماه باقيمانده رو پشت سر بذاره و دنيا بياد

واي خدا جون چه خوب حدود  2 ماه ديگه ني ني زن عمو فرزانه هم ميادش يه دخمل نانازي يه فرشته خوشگل ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)