مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

منم بوس مي خوام

1392/6/12 12:20
نویسنده : یه مادر عاشق
852 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل قشنگم ديشب من و تو رفتيم تو اتاق بخوابيم ...

شاهزاده قشنگم طبق معمول شروع كردي به حرف زدناي فرم غرغري و هي اينور و اونور ميشدي

بابا مهرداد بعد از چند دقيقه اي اومد كنارمون دراز كشيد و ماماني رو بوسيد

تا بابايي مامان و بوس كرد يهو ديديم تو از جا پريدي و صورتت و بردي سمت بابايي كه بوست كنه

بابايي هم با كلي ذوق و شوق بوسيدت بعد اومدي كنار من تا منم ببوسمت ...

اينقدر من و بابايي هيجانزده شده بوديم و برامون جالب بود كه نگو

به بابايي گفتم بازم من و ببوس ببينيم چكار مي كنه

خلاصه حدود 7 يا 8 بار ماجرا تكرار شد و هربار من و بابايي مي مرديم از خنده و كلي ذوق مي كرديم و انرژي مي گرفتيم

بعدش ديگه بابايي گفت بذار بخوابه گناه داره ... ولي مگه تو دست بردار بودي هي صورتت و مياوردي سمت من بعد سمت بابايي و خلاصه كلي بوسه ازمون گرفتي و بعدش آروم خوابيدي

دوستت دارم عشق من ...

همه بوسه هام مال تو ...

همه خنده هام مال تو ...

همه چيزاي خوب دنيا مال تو ...

همه گل هاي دنيا بشن فرش زير پات ...

همه آبي آسمونا بشن آسمون دل تو ...

فرشته كوچولوي مَ.........................ن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله
12 شهریور 92 15:48
الهییییییییییییییییی

چقدر بامززززه

پس به مامان حسودیش میشه وروجک


آره بابا اونم چه حسودي اي ...
فدات شم دلم برات تنگ شده بود.