مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عکسای بامزه شاهزاده قشنگ مادر و پدر

1392/4/23 14:34
نویسنده : یه مادر عاشق
688 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه من در حال خوردن هلو و لوس کردن خودت بودی

شاهزادم تازگیا که دوباره عادت کردی به صندلی غذات

وای جونم با این لم دادنت و خندیدنت و اخم کردنت و ....

اینجا هم خودت کلاهت و گذاشته بودی رو سرت و کلی ذوق زده بودی

اینجام که روسری مامانی و برداشته بودی و تلاش می کردی سرت کنی کلی خندیدیم با باباییت

بعدشم رفتی جلو آیینه خودت و نگاه کردی و خوشت اومدی و خودت و بوسیدی

این لباس و تازه برات خریدم پوشیدی که بریم خونه بابا جون در حین پوشیدنش هی به خودت نگاه می کردی نه اینکه بهت می گفتم خوشگل و خوشتیپ شدی خوشت اومده بود ...

بعدش دویدی رفتی جلو آیینه و خودت و نگاه کردی و کلی ذوق کردی از تیپ خودت

وای که چقد رکلاه بهت میاد مخصوصا حالا که موهات بلند شده و پایینش فر شده با کلاه خیلی خوشگل تر میشی

رفته بودیم خونه بابا جون و تو صندل مادر جون و پوشیدی و کل خونه رو باهاش گشتی

الهی فدات شم که دیگه وسایلا بزگا اینقدر برات جذاب شده و می خوای ادای بزرگارو در بیاری

ماشالا هزار ماشالا

وااااااااااای بوی بهشت میدی تو پسرم دوستت دارم من !!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

zanamo ziba
23 تیر 92 16:06
مبارک چه لباس قشنگی عزیزم خیلی بهت میاد گلم


مرسی زن عمو جونم چشاتون قشنگ می بینه...
راحله
23 تیر 92 17:15
اوخیییییییییی عسیسم یه عاااااااااااااالمه عکس بامزه
اون غذا چیه که داره میخوره؟ ماکارونیه؟ وای خداااااااای من خیلی بامزه میخوره
تو آینه نگاه کردنش هم خیلی بامزه است
جووووجه از الان پا تو کفش بزرگترا میکنی؟؟؟؟


فدای تو راحله جون مرسیییییییییی
غذاش خوراک لوبیا و همراه با گوشت قلقلیه عزیزم
آره خیلی دوست داشت ...
می بینیش راحله جون از حالا همش پاش تو کفشه من این پسر بلا
تو خونه هم همش روفرشیای من و می پوشه ...گاهی به زور از پام درشون میاره ...
خاله مژده
30 تیر 92 12:13
ای جونم........عکس پا تو کفش مامانش کردن اش که دلم رو برد....ببوسش حسابي از طرف من ...
چه موههایی نازی داره اين پسر طلا ..عزیز دل خاله ...


می بینی خاله از حالا پا تو کفش من می کنه قربونش بشم من ...
فدای خاله مژده
خاله مژده
30 تیر 92 12:17
خواهري امیدوارم روزای خوبی رو با ناز پسرت داشته باشی و همه چیز همونجور که میخوای پیش بره


مرسی آجی جونم از دعای قشنگت ایشالا واسه همه همینطور باشه ...مخصوصا واسه تو ...