مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

سفارش سی دی بلاگ شاهزاده ام

1392/4/12 13:39
نویسنده : یه مادر عاشق
340 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده ام

پسر ماهم بالاخره دیروز سفارش سی دی بلاگ دادم و امروز قطعی شد گل مادر ...قلب

وای خیلی ذوق ذارم براش ببینم چه شکلی میشه کتابچه خاطرات دیجیتالت ...لبخند

گاهی به خودم می بالم که تونستم صحنه به صحنه بالیدنت و برات تا به اینجا برات به رشته تحریر در بیارم و به تصویر بکشم مژه

خوب چکار کنم خوشم اومده از اینکار خودم دیگه زباننیشخند

خدارو شکر که این فرصت در اختیار من قرار گرفت بتونم اینکارو برات انجام بدم

امیدوارم از این هدیه کوچک و با ارزش خوشت بیاد و به خوبی ازش استفاده کنی عشق مادر ...قلب

و امیدوارم این توانایی رو داشته باشم تا وقتی زنده ام به نوشتن در این وبلاگ ادامه بدم ...لبخند

و امیدوارم هرچه زودتر شیرمردم بزرگ شه و بتونه خودش در نوشتن خاطراتش مامانش و یاری بده بغل

وای که چه روزیه اون روزی که خودت با اون دستای کوچولوت کلیدای کیبورد و فشار بدی و من از صدای تق تق کلیدا و اون چیزی که روی صفحه نمایش ظاهر میشه لذت ببرم و ببینم که چقدر بزرگ شده شیرمرد کوچک من ...

اون روز و باید جشن بگیرم ...تشویقهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
13 تیر 92 17:53
چه کار قشنگی کردی سارا جوووون


مرسی راحله جونم
خاله مژده
15 تیر 92 9:50