مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاش خواننده می شود

1392/3/28 14:00
نویسنده : یه مادر عاشق
452 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای این پست که دیگه من و هلاک کرده

الهی فدات شم که یه مدتیه " حدود دو هفته "  گاهی اوقات یهو شروع می کنی با بعضی از  ترانه ها

می خونی و پشت سر هم می گی آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ      آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ

niniweblog.com

وای که وقتی اینکارو می کنی دیگه نمی دونم چکار کنم

می خوام اینقدر بوست کنم و فشارت بدم که نگو ...

از اینکه تو هم مثل مامانی به خوانندگی علاقه داری کلی ذوق زده شدم ...

niniweblog.com

niniweblog.com

امیدوارم بتونی در عرصه موسیقی قدم بذاری و نه برای شهرت برای خودت هم که شده

تو این زمینه پیشرفت کنی ... ما که نتونستیم ...

 

niniweblog.com

niniweblog.com

قربون کارای بامزه پسر قشنگم بشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مژده
28 خرداد 92 16:06
به به آفرين مهرتاش گل عززييييييييييزماين عاليه آفرين به تو پسر باهوش و بااستعداد


مرسی خاله جوووووووووووونم
بیا خونمون تا واسه تو هم آواز بخونم
راحله
29 خرداد 92 8:28
به به به
سلام و درود به آقا مهرتاش خواننده!
هم علاقه اش رو داری هم استعدادشو هم پشتیبانی خانواده رو هم تیپ خوانندگی رو
دیگه حرفی نمونده!
انشالله زنده باشم موفقیتهاتو ببینم
اگه رقاص لازم داشتید هورادی ما هم هست

سارا جووووووووووونم!
سارا منم خوزستانیم خوووووووو
اصالتا بچه ی ماشهری؟
من تا راهنمایی اهواز زندگی میکردم! صمیمی ترین دوست خوابگاهی منم بچه ی ماشهره عین خودت ماه و دوست داشتنیه
اتفاقا شوهرشم تو پترو شیمی کار میکنه! اصلا تا دیدم نوشتی ماشهری این شکلی شدم

وای در مورد روزای اول تولد بچه ها که نوشته بودی.....سارا خیلی سخت بود اون روزا الان رو خیلی بیشتر تر دوست دارم هر چند الانم سختی خاص خودشو داره ولی واقعا دوباره تجربه کردن اون شرایط رو اصلا نمیخوام! تازه یه اتفاقاتی افتاد که مشکوک شدم نکنه دوباره باردار بشم....واقعا وحشت دارم از تکرار اون تجربه های تلخ مخصوصا کولیک!!!!



واااااااااای مرسی خاله راحله جون از اینهمه اعتماد به نفسی که بهمون دادی

ای بابا هوراد جون پیشکسوته ... حتما اونم هنرمند میشه با اون فیگورای هنریش ...

ایشالا که سایت همیشه بالاسرهوراد عزیزمون باشه و خدا واسه هم حفظتون کنه گلم

وای راحله جوووووووووونم
منم وقتی خوندم خوزستانی هستی همونجوری شدم خنده رو

عزیز دلم ما اصالتا بوشهری هستیم ولی بخاطر کار بابام ساکن ماهشهر شدیم جیگرم...

نظر لطفته عزیزم تو خودت ماه و خوبی که همه رو خوب می بینی دوست مهربونم
خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم
هروقت اومدی خوزستان حتما بیاین پیشمون تا از نزدیک هم همدیگرو ببینیم ...ایشالاااااااا
عمه و آریسا کوشمولو
29 خرداد 92 10:56
اخی عزیزم خیلی بامزه ای ...خواننده کوشمولو


مرسی خاله جونم ...
راحله
29 خرداد 92 12:46
سارا جونم از خدامه بیام پیشت ببینمت الان چند سالیه که نتونستم بیام اهواز قبلا هر سال میرفتیم اهواز.تنشالله هر موقع اومدم حتما میام پیشت


ایشالا که فرصتی پیش بیاد بتونی بیای اینورا
خیلی خوشحالمون می کنی راحله جونم تازه هوراد و مهرتاش هم کلی با همدیگه بازی می کنن و دوست میشن
خاله مژده
1 تیر 92 8:16
Sara jaaaaaaaaaaaaaaaan azizam tavalodet mobarak bashe , behtarin haro vasat az samime ghalbam arezoo mikonam love you




وااااااااای آجی مرسی ... خیلی خوشحالم کردی



ممنون به یادمی همیشه و با حرفای خوبت همیشه دلگرمم می کنی و بهم انرژی میدی

دوستت دارم