مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

منم می خوام لباسام و بشورم ، جارو بزنم و گردگیری کنم

1392/3/28 13:58
نویسنده : یه مادر عاشق
273 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت بره مادر

این روزا وقتی میری تو اتاقت و می بینی لباس داخل سبد رخت چرکات هست ، اون و برمیداری و میاری

پیشم و هی باهام حرف میزنی ... فکر کنم منظورت اینه که اونارو برات بشورم

niniweblog.com

الهی قربونت بشه مادر که اینقدر تلاش می کنی تا بلندش کنی ...

وقتی بهت میگم الن زوده بذار پر شه بعدا می بری میذاریش تو اتاقت " امانه دقیقا سرجاش  هر جا دلت خواست مثلا وسط اتاقت "

اینقدر این کارت برام جالبه که خدا می دونه  دلم می خواد همونوقت بخورمت ...

گاهیم که دارم جارو برقی می کشم خونه رو میای و دسته جارو رو کمکم می گیری 

niniweblog.com

 

حتی وقتی جاروبرقی خاموشه هم میری سراغش و سعی می کنی روشنش کنی

نمی دونم چه چیز جذابی توی جاروبرقی هست که شما کوچولوها اینقدر جذبش میشین

آخه داداشی کیان هم وقتی خاله پریسا داره جارو میکشه خونه رو میره سوارش میشه

وقتیم که دارم گرد گیری می کنم پارچه رو از دستم می گیری و کمکم می کنی الهی مادر فدای اون

دستات شه

niniweblog.com

تو عشق مادری مهرتاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
29 خرداد 92 8:33
الهییییییییییی
من عااااشق تلاششم
تو اون عکس اولی خیلی خوردنیه خییییلی
وووووویییی باید محکم بگیرم فشارش بدم اینطوری فایده نداره!
ما هم کلا جارو مون دست هوراده واسه خودش میره درشو باز و بسته میکنه و روشن و خاموشش میکنه ! کلا اگه این جارو نبود نمیدونم طفلی بچم با چی میخواست خودشو سرگرم کنه
ببوسش این گل پسر مهربون رو که اینقدر به فکر کمک کردن به مامانیشه!



قربونت برم راحله جووونم
وای الهی بگردم می دونستم هورادی هم مثل داداشش مهربونه و البته کنجکااااااااااااااااو قربونش بشم
الهی فدای دستاشون بشم که وقتی به کار میفتن فقط خرابکری می کنن
حسابی ببوسش
یاسمن مامان رادین
31 خرداد 92 10:58
عزیز دلمییییییییی.

قربوون اوون دستای کوچولوت که اینقدر به مامان کمک میکنی.


مرسی خاله یاسی جووووووووووووونم