مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده کوچولو و شیرین کاریاش ... تمیزکاری بعد از کثیف کاری

1392/3/6 14:00
نویسنده : یه مادر عاشق
270 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر دیروز بعد ازظهر خیلی دلم هوس بستنی کرده بود طبق معمول هر روز چشمک

رفتم یه بستنی قیفی آوردم که با همدیگه بخوریم " البته اگه تو بذاری "

طبف معمول با کلام بچگونه بهم فهموندی باید بدمش دست خودت

الهی قربونت بره مادر ... منم بستنی رو. دادم خودت بخوری و ببین نتیجش و ...

من که کلی کیف کرده بودم و کلی خندیدم از بستنی خوردن بامزه تو

الهی فدای اون صورتت بشم که دلم می خواد بخورمش جای بستنی

وقتی بستنی خورون تموم شد زیر پات و حسابی کثیف کرده بودی

مامان شامپو فرش و پارچه رو آورد که تمیز کنه اما پسر مهربونش پیش قدم شد و خودش همه جارو تمیز کرد

خلاصه تا حتی زیر فرشم واسه مامان تمیز کردی ...

خودت کثیف می کنی خودتم تمیز می کنی عشق مادر ...

الهی فدای اون دستات بشه مادر ...

بخدا می میرم اگه تو نباشی ...

اینکارارو می کنی دیوونه تر میشماااااااااااا !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zanamo ziba
6 خرداد 92 16:13
وای عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود چقدر بزرگ شدی پسر قشنگم با چشمای شیطونت دم موشیت هم خوشگله مهرتاشی


فدای تو زیبا جونم ...آره ماشالا خیلی بزرگ شده پسملم
مرسی زن عمو جونم ما هم دلتنگتونیم ...ایشالا زودی همدیگرو می بینیم ...
راحله
6 خرداد 92 20:40
الهییییییییی من فداش عزیزم چه بچه خوبیه که به مامانی کمک میکنه


مرسی راحله جونم ... آره خیلی مهربونه جیگر مامان ...