مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

تک کلماتی که مهرتاش تا حالا گفته

1391/9/11 13:19
نویسنده : یه مادر عاشق
322 بازدید
اشتراک گذاری

این موضوع مربوط به 25 آبان ماه 91 هستش

آخر شب بود ... کلی باهات حرف زده بودم که بخواب مادر ... مهرتاشم بخوابه ... پسر نازم بخوابه و ... تو می خواستی بازی کنی منم دوربین رو برداشتم شروع کردم به فیلم گرفتن از شیطنتات ... یهو در کمال ناباوری دیدم گفتی بخواب بخواب ... نمی دونی چقدر هیجانزده شدم یکمی به فیلمبرداری ادامه دادم شاید جمله یا کلمه دیگه ای هم بگی اما خوب دیگه همون صداهای بچگونه رو از خودت در میاوردی ...

بابا مهرداد رو صدا کردم و فیلم رو بهش نشون دادم اونم کلی ذوق کرد ...

این فیلم رو تا حالا هزار بار نگاه کردم و از دیدنش سیر نمیشم ... همش با بابایی می گیم چقدر تن صدای مهرتاش بامزه و قشنگه وقتی حرف بزنه

خاله ها و مادر جون اینا هم وقتی این فیلم رو دیدن کلی تعجب کردن که تو خیلی واضح و قشنگ می گی بخواب بخواب

از اونروز تا حالا دیگه این کلمه رو ازت نشنیدم

یه بارم وقتی 5 ماهه بودی من داشتم آب می خوردم و تو لیوان رو دست من دیدی ... تو بغل مادر جون بودی و ظاهرا تشنت بود ... یهو خیلی محکم گفتی آب ... منم بهت آب دادم ... دوباره محکم گفتی آب ... حدود  5 یا 6 بار تکرار کردی و هر بار واقعا آب می خواستی ... تندی دویدم دوربین آوردم و منتظر شدم دوباره بگی آب ولی دیگه نگفتی ... خیلی جالب بود برامون

همه میگن شازده پسرم احتمالا زود حرف میزنه

ایشالا که همینطور باشه قربونت بشه مادر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــژده خانم گل و گلاب
12 آذر 91 8:52
دوست دارم مهرتاشم


منم عاشقتم