مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

در انتظار فرشته کوچولو 1

1390/5/19 13:43
نویسنده : یه مادر عاشق
551 بازدید
اشتراک گذاری

١٩/ مرداد /1390

عزیز دل مامان و بابا سلام

می دونی مامان و بابا خیلی دوست دارن جیگرم!

عزیز دلم من این وبلاگ رو  ایجاد کردم تا بتونم احساسات این روزهای خودم و پدرت رو واست به تصویر بکشم قشنگم تا بدونی که چقدر به فکرت بودیم و واسه اومدنت لحظه شماری می کردیم

قند عسلم من و پدرت از زمان ازدواجمون ( 1388/09/05)  واسه اومدنت برنامه ریزی کردیم و همیشه بهت فکر می کردیم  همش می گفتیم‌ باید اول خونه بخریم تا بتونیم واسه فرشته کوچولومون یه اتاق ناز و قشنگ مثل خودش بسازیم

بالخره بعد از کلی تلاش اسفند 89 موفق شدیم خونه بخریم و بعد از اون از خدا خواستیم  تیرماه تورو به ما هدیه کنه و روح اهورایی خودش رو در وجود من بدمه

توی این چندماه همش فکر و ذکرمون تو بودی عزیز دلم همش به تو فکر می کردیم به اینکه چه کارایی بکنیم تا تو شادتر باشی و زندگی بهتری داشته باشی

توی این چندماه لحظه ای نبوده که به روشنایی بخش زندگیمون فکر نکینم و برات تلاش نکنیم شیرین عسل مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
22 مرداد 90 10:31
مرسی سمیرای عزیزم ایشالا شما هم بزودی خبرای خوب خوب بدی بهمون عزیزم

مـــژده
22 مرداد 90 11:21
مرسی خاله مژده جونم منم خیلی خیلی دوست دارم